  • 11. Data: 2003-02-01 09:00:28
    Temat: Re: W Pekao SA podwyzka
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Viacomp" <s...@m...stop.pl> napisał w wiadomości
    news:b1g0ql$a7t$1@news.tpi.pl...

    > zgadzam się, od czasu do czasu marmurek jest niestety potrzebny,

    A do czego on jest potrzebny?
    Aaaa... no to... przeciez sam bylem jakis czas temu w KB... zeby zamknac
    rachunek ;). W LG odbylo sie to juz droga faksowo-pocztowa. Hehe... tu sie
    troche zagapilem i zaplacilem 30PLN za zastrzezenie karty. Wniosek: zawsze
    przed zamknieciem rachunku trzeba zagladac do TOiP.

    Maciej

  • 12. Data: 2003-02-01 11:35:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ja konto mam w marmurku (Kredyt Bank), ale w banku nie byłem juz od
    roku (z
    > wyjątkiem kilku wizyt gdy brałem kredyt mieszkaniowy). Wszystko
    załatwiam przez
    > KB24 (internet). Co to oznacza. Granica pomiedzy marmurkiem i nie
    marmurkiem
    > będzie się zacierać. Tensor1

    No nie przesadzaj z tym rokiem - kiedy wprowadzono internet do KB?
    Poza tym miales szczescie, ze w twoim oddziale byla mozliwosc zaloenia
    tego konta.

    P.S. Z cieakowsci - korzystales kiedys z innych internetowych kont (w
    innych bankach? :)

  • 13. Data: 2003-02-01 11:40:33
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    > A do czego on jest potrzebny?

    przykładowo od czasu do czasu muszę wpłacić gotówkę - dlatego mam konto w
    BSK - w zasadzie ostatnio do niczego innego ich nie potrzebuję :-)

  • 14. Data: 2003-02-01 12:54:29
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w

    > roku (z
    > załatwiam przez
    > marmurkiem
    >
    > To podobnie jak ja w Multi. Za to do PEKAO latać musiałem co chwilę.
    > Eh.

    A ja lubię odwiedzać Multi :).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 15. Data: 2003-02-01 13:59:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:

    > A ja lubię odwiedzać Multi :).

    Który oddział? :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2003-02-01 14:36:26
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > Który oddział? :)

    Taki jeden na Sw. Marcina w Poznaniu :)

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 17. Data: 2003-02-01 14:58:21
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Taki jeden na Sw. Marcina w Poznaniu :)

    ROTFL :-)

    PS.
    Ciagle nie ma smietanki do kawy... wiem, ze moze troche
    zbyt roszczeniowo ale jakies minimum obowiazuje ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 18. Data: 2003-02-01 21:00:37
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > tego konta.
    >
    > P.S. Z cieakowsci - korzystales kiedys z innych internetowych kont (w

    Nie korzystałem ale znam ich możliwości. Dla mnie najważniejsze są przelewy,
    które mam w KB24 za darmo. Lokat w bankach nie zakładam (za niskie
    oprocentowanie); z kart to mi całkowicie wystarcza Visa Electron i Diners Club
    (jeszcze rok temu miałem z Tą ostatnią w Polsce trochę kłopotów - teraz już nie)
    Co jeszcze chcesz wiedzieć. Tensor1.

  • 19. Data: 2003-02-01 21:33:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > Electron i Diners Club (jeszcze rok temu miałem z Tą ostatnią w
    > Polsce trochę kłopotów - teraz już nie) Co jeszcze chcesz wiedzieć.

    Ano widzisz - ja tez znam mzliwosci KB - i moge sie wypowiedziec - ze
    chociaz wdrozony jako jeden z ostatnich, to ma swoje bledu - m.in. to
    ze diabelsko wolno sie wczytuje i w ciagu dnia zaduzo nie da sie
    zrobic.
    Darmowe przelewy poza BZ WBK tez mam :)

    Ogolnie propozycja KB jest bardzo OK - ich bankowosc internetowa tez
    ladna - ale mogliby ja troche przyspieszyc....

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 20. Data: 2003-02-01 21:46:51
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > z kart to mi całkowicie wystarcza Visa Electron i Diners Club
    > (jeszcze rok temu miałem z Tą ostatnią w Polsce trochę kłopotów - teraz
    już nie)
    > Co jeszcze chcesz wiedzieć. Tensor1.

    Tak z ciekawosci... Co sie zmienilo w ciagu roku w DC? Jeki problemy
    ustapily?

    Maciej