  • 1. Data: 2003-01-31 20:21:40
    Temat: nie-kontakt@multibank - sesje Elixir
    Od: "emerel" <m...@p...com>

    Zadałem pytanie multibankowi i od tygodnia nie otrzymałem odpowiedzi.
    Ciekawe, czy to u nich normalne...

    Pytanie, z którym zwracam się do Was dotyczy godzin sesji wychodzących
    i księgowania przychodzących, a także wyprzedzenia, z jakim należy
    złożyć przelew, aby poszedł najbliższą sesją.

    Pozdrawiam
    emerel

  • 2. Data: 2003-01-31 21:00:09
    Temat: Re: nie-kontakt@multibank - sesje Elixir
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    emerel wrote:
    > Pytanie, z którym zwracam się do Was dotyczy godzin sesji
    > wychodzących i księgowania przychodzących, a także wyprzedzenia, z
    > jakim należy złożyć przelew, aby poszedł najbliższą sesją.

    Huh - a na ich stronie tego nie ma?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-01-31 21:12:25
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Huh - a na ich stronie tego nie ma?
    Jest, tu:
    http://www.multibank.pl/multibank/faq.jhtml?fid=3082
    &path=3077

    --
    Nie wykryto sygnaturki :D

  • 4. Data: 2003-01-31 21:19:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maciej "AbrahaM" Piotrowski wrote:
    > Jest, tu:

    hihi - ja wiem, ze jest - ale chcialem podpowiedziec pytajacemu... :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 5. Data: 2003-01-31 23:31:02
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b1eosh$85l$1@news.onet.pl...

    > Jest, tu:
    > http://www.multibank.pl/multibank/faq.jhtml?fid=3082
    &path=3077

    Przy czym nie nalezy tego traktowac zbyt powaznie. Mam w Multibanku rachunek
    od okolo 10 dni i juz (w ostatni czwartek) przelew zlecony poprzedniego dnia
    (czyli we srode) nie wyszedl pierwszym Elixirem ale drugim.

    marekz

  • 6. Data: 2003-02-01 00:20:23
    Od: "emerel" <m...@p...com>

    w międzyczasie sam znalazłem. Mimo to jednak multi mógł mnie wysłać do
    faq'a.
    W dalszym ciągu aktualne pytanie: ile czasu minimum mam na wysłanie
    przelewu przed nadchodzącą sesją elixir?

    A odsetki od lini kredytowej są rzeczywiście naliczane w
    "miesięcznicę" postawienia do dyspozycji? Można to zmienić?

    Przy okazji: czemu niektóre posty są już na onecie i news.tpi.pl, a
    niektóre z tego samego wątku (poprzednie), jeszcze nie?

    powiało lamerką?

    Mariusz

  • 7. Data: 2003-02-01 00:28:04
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "emerel" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > A odsetki od lini kredytowej są rzeczywiście naliczane w
    > "miesięcznicę" postawienia do dyspozycji?
    Tak.

    > Można to zmienić?
    Nie wiem.

    --
    Nie wykryto sygnaturki :D

  • 8. Data: 2003-02-01 08:16:01
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Huh - a na ich stronie tego nie ma?

    Bank to nie grupa dyskusyjna - imo obowiązkiem banku jest
    wyczerpująca odpowiedź nawet na po raz setny zadane przez tą
    samą osobę najbanalniejsze z możliwych pytanie.

    A jak bankowi nie chce się odpowiadać - idę do innego.

    Np. do Fortisa, w którym moja miła Pani opiekun na moje
    mejle w każdej sprawie odpowiada w ciągu kilku minut.

    Szy.

    PS ... ale Fortis nie każdemu karty daje, nie Amra...? ;P

  • 9. Data: 2003-02-01 08:23:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Szymon Nitka wrote:
    > PS ... ale Fortis nie każdemu karty daje, nie Amra...? ;P

    hehehehe. Zwlaszcza VC :) Ale - mili ludzie z Infolinii zawsze
    pomoga... :)

    Co do Multi - nie usprawiedliwiam (wresz cie dziwie), ale po prostu
    czasami latwiej i szybciej samemu poszukac niz czekac na odpowiedz.

    Zauwaz - Tobie odpowiada pani opiekun - ale ciebie _zna_. On napisal
    na ogolnie dostepny mail (bo w Multi poczty wewnetrznej nie ma).
    Gdyby byl klientem moglby poprosic o kontakt telefoniczny.

    Ot i problem rozwiazany - Multi na nieklientow lub
    niewiadomoczyklientow nie marnuje czasu odpowiadajac na maile

  • 10. Data: 2003-02-01 08:39:49
    Od: "emerel" <m...@p...com>

    > Np. do Fortisa, w którym moja miła Pani opiekun na moje
    > mejle w każdej sprawie odpowiada w ciągu kilku minut.
    > PS ... ale Fortis nie każdemu karty daje, nie Amra...? ;P

    ty tylko nie drażnij Amry ;)
    emerel