  • 1. Data: 2003-01-31 20:46:32
    Temat: Ile trzeba czekać
    Od: m...@p...onet.pl

    Kto wie ile trzeba czekać od wysłania kasy do funduszy do momentu aż przyślą
    nr. rejestru

  • 2. Data: 2003-01-31 22:03:36
    Temat: Re: Ile trzeba czekać
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > Kto wie ile trzeba czekać od wysłania kasy do funduszy do momentu aż
    przyślą
    > nr. rejestru

    Około tygodnia.
    Joker

  • 3. Data: 2003-02-01 09:23:30
    Od: m...@p...onet.pl

    Czemu tak długo, przecież czytałem że od razu następnego dnia kupowane są
    jednostki GTFI os

  • 4. Data: 2003-02-01 11:44:22
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    > Czemu tak długo, przecież czytałem że od razu następnego dnia kupowane są
    > jednostki GTFI os

    Zdecyduj się o co pytasz.
    Tydzień - to moja odpowiedź na pytanie:
    "... ile trzeba czekać od wysłania kasy do funduszy do momentu
    aż przyślą nr. rejestru".
    Natomiast jednostki uczestnictwa są (tak jak czytałeś) kupowane
    następnego dnia od daty wpłynięcia pieniędzy.
    Joker