  • 21. Data: 2003-02-01 21:52:05
    Temat: Re: W Pekao SA podwyzka
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ano widzisz - ja tez znam mzliwosci KB - i moge sie wypowiedziec - ze
    > chociaz wdrozony jako jeden z ostatnich, to ma swoje bledu - m.in. to
    > ze diabelsko wolno sie wczytuje i w ciagu dnia zaduzo nie da sie
    > zrobic.
    > Darmowe przelewy poza BZ WBK tez mam :)
    >
    > Ogolnie propozycja KB jest bardzo OK - ich bankowosc internetowa tez
    > ladna - ale mogliby ja troche przyspieszyc....
    >
    > --
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankow

    Z szybkościa zgoda. Chociaż ostatnio trochę lepiej. Może Prezes przestał
    korzystać! Tensor1.

  • 22. Data: 2003-02-02 09:45:42
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    boxik <b...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Od marca w Pekao SA podwyzka opłat za ror - y (eurokonta). W zamian dochodzi
    > troche dodatkowych usług.

    Znowu stracą trochę klientów, znowu będą musieli zwolnić
    trochę ludzi. I tak aż do końca tego nijakiego powoli
    banku, który ratując swoje finanse stosuje metody bliskie
    polityce pewnego ministra finansów.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10198 dzień życia, sprawność