  • 1. Data: 2003-01-31 21:50:15
    Temat: W Pekao SA podwyzka
    Od: "boxik" <b...@p...gazeta.pl>

    Od marca w Pekao SA podwyzka opłat za ror - y (eurokonta). W zamian dochodzi
    troche dodatkowych usług.

  • 2. Data: 2003-01-31 22:14:50
    Temat: Re: W Pekao SA podwyzka
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b1eroa$moc$1@inews.gazeta.pl>, boxik wrote:
    > Od marca w Pekao SA podwyzka opłat za ror - y (eurokonta). W zamian dochodzi
    > troche dodatkowych usług.

    Swinstwo!!!!!
    Ja wiecej uslug nie potrzebuje a jakbym chial to bym dodatkowwo za nie
    placil a nie wszystko w jednym worku!

  • 3. Data: 2003-01-31 22:36:03
    Od: t...@p...onet.pl

    > Swinstwo!!!!!
    > Ja wiecej uslug nie potrzebuje a jakbym chial to bym dodatkowwo za nie
    > placil a nie wszystko w jednym worku!

    Są różni sponsorzy. Niektórzy szczególnie upodobali sobie Pekao SA. Jak to
    mówią: "ich sprawa i gajowego Maruchy". Tensor1.

  • 4. Data: 2003-02-01 01:01:32
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:

    > Są różni sponsorzy. Niektórzy szczególnie upodobali sobie Pekao SA. Jak to
    > mówią: "ich sprawa i gajowego Maruchy". Tensor1.

    W moich stronach mówią o takich "frajerzy" ;-)))

    No offence.

    Tomek

  • 5. Data: 2003-02-01 01:35:31
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "boxik" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Od marca w Pekao SA podwyzka opłat za ror - y (eurokonta). W zamian
    dochodzi
    > troche dodatkowych usług.

    Gdzie znajdę szczegóły?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-02-01 06:37:52
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b1f69g$2d4$1@news.onet.pl>, Kulka wrote:

    > W moich stronach mówią o takich "frajerzy" ;-)))

    PEKAO SA jest dla mnie naprawde najgorszym bankiem a utrzymuje tam konto,
    (gdzie praktycznie nie mam zadnych pieniedzy) tylko i wylacznei dlatego ze
    ten bank jest pare krokow od mojego domu a co za tym idzie sa bankomaty.
    "Frajerami" mozna nazwac tylko i wylacznei te osoby ktore tam trzymaja
    pieniazki boo tak, bo zaklad pracy tam im przelewa wyplaty.
    Wydaje mi sie ze kazdy kto tu czyta ta grupe ma zalozne konto w jakims
    banku internetowym, no ale oczywiscie jakis w marmurku tez musi byc!

    AAA prosze podac jakis link potwierdzajacy o tym co mowicie!

    Maciej

  • 7. Data: 2003-02-01 06:58:55
    Od: "boxik" <b...@p...gazeta.pl>

    Nie posiadam zadnych szczegolow. Informacja otrzymana w okienku w Pekao.

  • 8. Data: 2003-02-01 08:35:10
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

    > Wydaje mi sie ze kazdy kto tu czyta ta grupe ma zalozne konto w jakims
    > banku internetowym,

    ja myślę że nawet w kilku bankach internetowych :-)

    > no ale oczywiscie jakis w marmurku tez musi byc!

    zgadzam się, od czasu do czasu marmurek jest niestety potrzebny, i dla mnie
    podobnie jak dla Ciebie decyduje o tym kryterium "bliskość domu" oraz
    dodatkowo cena.
    Jakość obsługi np. ma dla mnie znaczenie wtórne gdyż z założenia staram się
    w moim marmurku bywać żadko - a jak już jestem to trudno - mogę tą godzinkę
    poświęcić na stanie w kolejce itd. To nawet dobrze mi robi, bo przypomina mi
    za każdym razem że banki internetowe nawet przy ich drobnych potknięciach są
    i tak o niebo lepsze niż marmurki.

  • 9. Data: 2003-02-01 08:42:34
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > za każdym razem że banki internetowe nawet przy ich drobnych potknięciach są

    Ja konto mam w marmurku (Kredyt Bank), ale w banku nie byłem juz od roku (z
    wyjątkiem kilku wizyt gdy brałem kredyt mieszkaniowy). Wszystko załatwiam przez
    KB24 (internet). Co to oznacza. Granica pomiedzy marmurkiem i nie marmurkiem
    będzie się zacierać. Tensor1

  • 10. Data: 2003-02-01 08:56:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > KB24 (internet). Co to oznacza. Granica pomiedzy marmurkiem i nie marmurkiem

    To podobnie jak ja w Multi. Za to do PEKAO latać musiałem co chwilę. Eh.

    --
    Przemysław Maciuszko