  • 1. Data: 2002-10-03 16:44:36
    Temat: W Kredyt Banku jak w Archiwum X
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    Witam,

    Ma niezly problem z wyciagami w Kredyt Banku. W upowaznilem do mojego konta
    moja rodzicielke i wyciag za ten miesiac przyszedl jeszcze normalnie. Jednak
    za nastepny przyszedl juz na jej nazwisko. W trakcie reklamaci w odziale
    (Warszawa Radosc) (nie) mila kobietka stwierdzila, ze "to jest jakas
    historia rodem z archiwum X". Pogrzebala cos w systemie i powiedziala, ze u
    nich jest wszystko w porzadku. Wzruszyla ramionami i powiedziala, ze nic nie
    moze zrobic:(

    Moze wiecie co robic w takiej sytuacji? Jak pojde znowu do Banku (odczekam
    woje w kolejce) i znow uslysze, ze to naaje sie do Archiwum X to chyba
    zastrzele te kobiete. A nie nie che trafic do paki.

    Kroko

  • 2. Data: 2002-10-03 17:31:38
    Temat: Re: W Kredyt Banku jak w Archiwum X
    Od: "Enix" <e...@e...pl>

    > nich jest wszystko w porzadku. Wzruszyla ramionami i powiedziala, ze nic
    nie
    > moze zrobic:(

    Cała zadyma z KB jest obecnie spowodowana zamianą ich systemu
    informatycznego. Mam konta w KB (firmowe i ROR). W ostatnich dniach NIE MOGĘ
    W OGÓLE W ODDZIALE KB w moim mieście otrzymać wyciągów, lub proponuje mi się
    tylko część z nich !!! Kilka dni temu oddział nie działał i nie mogłem
    ruszyć swoich pieniędzy. Po zmianie systemu KB poinformował mnie także że
    muszę natychmiast spłacić mój limit kredytowy - odnawialny w koncie ROR, a
    kiedy go wznowią - niewiadomo, od 3 tygodni zgodnie twierdzą - nie mamy na
    to czasu. Po pieniądze stoi się do jednej czynnej spośród 3 kas. Kolejka jak
    po paier toaletowy w stanie wojennym.
    Na szczęście już założyłem konta w MultiBanku....

    pzd. Enix

  • 3. Data: 2002-10-03 17:37:19
    Od: "Enix" <e...@e...pl>

    > woje w kolejce) i znow uslysze, ze to naaje sie do Archiwum X to chyba
    > zastrzele te kobiete. A nie nie che trafic do paki.

    Jeszcze mi się przypomniało - niedawno na moje konto przyszły pieniądze - to
    znaczy powinny przyjść, bo Kredyt Bank po otrzymaniu awiza (Sybir) z innego
    banku zamist zaksięgować na moim koncie po stronie :MA "wpływ PRZELAŁ TĄ
    KWOTĘ Z MOJEGO KONTA NA konto w tamtym banku i zaksięgował po stronie "WN",
    a panie powiedziała: "mamy tak dużo pracy". Nie wspominam już o notorynym
    otrzymywaniu wyciągów z innych kont przez pomyłkę. To już raczej nie jest
    normalne ?
    Nadmienię jeszcze na deser że bardzo często bywało tak, że podsumowanie
    wyciągu zawierało inną sumę niż składowe sum wyszczególnione na nim.

    pzd. Enix

  • 4. Data: 2002-10-04 10:54:32
    Od: "Kroko" <a...@w...pl>

    No niestety ja jestem zkazany na jeden z trzech bankow znajdujacych sie w
    okolicy (KK, i 2 PKO) wiec za bardzo nie mam wybory. Pytanie tylko czy mozna
    im cos zrobic? a przynajmniej zmusic do zaplacenie 5 zł na Pajacyka.

    naiwny Kroko

    Użytkownik Enix <e...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:8...@6...148.81.162...

  • 5. Data: 2002-10-11 13:59:09
    Od: t...@p...onet.pl

    Ciekawe jaki to Odział i jakie miasto. Podaj te dane. Może ich Centrala czyta
    takie informacje - wtedy da im napewno odpowiednią reprymendę.