  • 1. Data: 2002-10-03 15:35:47
    Temat: Gdzie pracowac? :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No chyba tylko tu....

    Zarobki w BIG BG
    Łączne wynagrodzenie ośmioosobowego zarządu BIG Banku Gdańskiego w I
    półroczu br. wyniosło 19,96 mln zł, w tym 176 tys. zł otrzymano ze spółek
    zaleznych. W tym okresie rada nadzorcza BIG BG zabrobił ok. 960 tys. zł.
    (Parkiet)

    hihihi

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-10-03 18:47:49
    Temat: Re: Gdzie pracowac? :)
    Od: c...@i...pl

    On Thu, 3 Oct 2002 17:35:47 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Łączne wynagrodzenie ośmioosobowego zarządu BIG Banku Gdańskiego w I
    >półroczu br. wyniosło 19,96 mln zł,

    już wysyłam swoje CV :) żeby być konkurencyjnym wobec kontrkandydatów,
    zgadzam się pracować za tą kwote po przecinku :))) i może być rocznie,
    a nie za pół roku...

  • 3. Data: 2002-10-03 19:01:14
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Zarobki w BIG BG

    Trochę ponad bańkę rocznie (przed podatkami) można uznać za godziwe
    wynagrodzenie dla pracownika najemnego.
    ===========
    OT, NTG
    Czy ktoś widział gdzieś statystyki zarobków w Polsce?
    Np. Rocznie do tys. - 10mln aktywnych zawodowo
    od 100 tys. -1 mln
    od 1mln -1tys
    Oraz ile wynosi łączne wynagrodzenie wszystkich osób aktywnych zawodowo w
    Polsce?
    10 mld czy więcej ?

  • 4. Data: 2002-10-03 19:24:34
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > No chyba tylko tu....
    >
    > Zarobki w BIG BG

    Albo tu:
    Prokurator udowodnił Zdybałowi, że TP S.A. zainwestowała w jego dom blisko
    600 tys. zł.

    http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=959

  • 5. Data: 2002-10-03 19:52:25
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > No chyba tylko tu....

    Ogółem instytucje państwowe w 2003 r. dostaną na swoje utrzymanie 1 598 996
    000 zł, czyli o prawie jedną czwartą więcej niż w roku 2002 (dokładnie o 312
    003 000 zł).

    http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=945

  • 6. Data: 2002-10-03 23:17:46
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

> [...]
    > półroczu br. wyniosło 19,96 mln zł, w tym 176 tys. zł otrzymano ze
    > spółek zaleznych. W tym okresie rada nadzorcza BIG BG zabrobił ok.

    Witam,

    w GW dodatek praca z 4 ostatnich poniedzialkow sa artykuly "Polska Lista Płac".
    Polecam ostatni dodatek z najwiekszymi dochodami (odprawa prawnika z duzej firmy
    telekomunikacyjnej - 900.000 PLN + cos tam jeszcze - utrzymal sie 3 miesiace). Aha,
    nie jest to TPSA :)))

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 7. Data: 2002-10-04 20:15:43
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    firmy telekomunikacyjnej - 900.000 PLN + cos tam jeszcze - utrzymal sie 3

    To jest szczegół jak poczytasz gdzieś tam w necie to się dowiesz, że przy tem.
    powietrza -50oC kierowcy podłączają się do akumulatorów żeby się rozgrzać, a
    przy -60oC prawnicy wkładają ręce do swoich kieszeni..