  • 1. Data: 2002-10-03 13:03:41
    Temat: Przelew na konto ze znakiem /
    Od: Boleslaw Proust <b...@i...pl>

    jak rozumiec znak "/" w numerze konta? Wykonujac przelew na takie
    konto moge ten znak pominac?

  • 2. Data: 2002-10-03 14:43:17
    Temat: Re: Przelew na konto ze znakiem /
    Od: "Luke M. Pychynski" <l...@N...plusnet.pl>

    > jak rozumiec znak "/" w numerze konta? Wykonujac przelew na takie
    > konto moge ten znak pominac?

    W PEKAO SA zaproponowano mi zastapienie znakiem "\". Dotyczy to E-WWW.
    mBank, MultiBank takiego numeru jednak nie akceptuja :(

    Pozdrawiam,

    Lukasz M. Pychynski

  • 3. Data: 2002-10-03 14:56:21
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    pominac ten znak - dla potrzeb przelewow niczego nie wnosi

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-10-03 16:30:09
    Od: o...@p...onet.pl

    Ja tez mialem podobny problem. Potrzebowalem dokonac przelewu na rachunek
    konczacy sie na -10/0

    Wykonuje przelewy przez mBank. mBank nie przyjmuje znaku / w numerze rachunku,
    zadzwonilem do oddzialu banku, do ktorego mial byc adresowany przelew i
    zapytalem - poradzono mi aby znak / zastapic po prostu znakiem -
    Przelew dotarl bez problemow.

  • 5. Data: 2002-10-04 11:06:42
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Boleslaw Proust" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    Jeżeli telepekao24 to postaw kreskę zamiast lub pomiń tą część
    po "/"

    Pzdr,
    Bam