  • 1. Data: 2004-02-26 17:31:23
    Temat: Volkswagen Bank direct - ostrzezenia ciag dalszy
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Witajcie,

    Pewnie pamiętacie historię, którą opisywałem w wątku 'OSTRZEZENIE -
    Volkswagen Bank direct - niezla wpadka' ze wczoraj

    Podczas wczorajszej rozmowy telefonicznej pracownik VWBD poprosił o
    odesłanie dokumentów osoby, które dotarły do mnie w wyniku pomyłki.
    Zaproponowałem - pocztą na mój koszt lub kurierem na koszt banku. Pracownik
    wyraźnie stwierdził, że mam to wysłać kurierem na koszt banku. No OK,
    wczoraj zadzwoniłem po kuriera servisco, kompletne dokumenty wysłałem na
    koszt banku na Jana Pawła II 15 do Warszawy. Co istotne - nie sprezycowano
    żadnej konkrentej firmy kurierskiej, dlatego wybrałem sobie servisco, bo ich
    zwyczajnie lubię.

    No i dziś sprawdzam co dzieje się z przesyłką. Uwierzycie, że VWBD odmówił
    przyjęcia przesyłki ???
    Przesyłka ma jutro wrócić do mnie i JA mam zapłacić za próbę doręczenia
    21,50 PLN netto.

    Po prostu moje gratulacje, cała sytuacja zaczyna mnie to coraz bardziej
    bawić, a czasem irytować.
    Nie mam ochoty dzwonić do VWBD i prosić o łaskawe przyjęcie przesyłki. NIE
    TO NIE ! Cóz za profesjonalizm. Chcę im odesłać dowód złamania tajemnicy
    bankowej, a oni mi go odsyłają i każą płacić za przesyłkę, mimo
    wcześniejszych ustaleń. Sorry, faktycznie mogłem to wykorzystać w inny
    sposób... Mój błąd, że w ogóle zechciałem to odsyłać...

    Brak słów, naprawdę. Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.

    I znowu do pracowników VWBD: numer telefonu do mnie przecież znacie. Czekam
    na kontakt. Numer listu przewozowego chętnie podam - możecie wstrzymać
    zwrot. Ale prosić się nie będę. Jeśli ta przesyłka do mnie jutro jednak
    wróci, nie odeślę jej do Was ponownie, ani nie zniszczę. Zapłacę za zwrot i
    pomyślę, jak możnaby ją wykorzystać... Ewentiualnie wystąpię do Was o zwrot
    kosztów.
    A ja naprawdę chciałem dobrze, sam zaproponowałem odesłanie dokumentów,
    jeśli osoba której doklumenty miałem nie wyrazi sprzeciwu...

    A nawiasem mówiąc to ja też mam coraz mniejszą ochotę na korzystanie z usług
    VWBD. Aż żałuję, że kilka osób otwarło tam rachunki z mojego polecenia i
    zamierzają trzymać pewien - do tego niemały - 'osad'.

    Amen.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 2. Data: 2004-02-26 21:43:34
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1lai7$9bs$1@news.onet.pl...

> [...]
    > przyjęcia przesyłki ???
    > Przesyłka ma jutro wrócić do mnie i JA mam zapłacić za próbę doręczenia

    Update # 3 i mam nadzieję - ostatni.

    Trzeba bankowi przyznać, że potrafi szybko i konkretnie rozwiązać powstające
    problemy. Niedługo po umieszczeniu posta sprawa została wyjaśniona. Otóż dla
    banku było oczywiste, że przesyłkę nadam Stolicą [u nich synonim słowa
    kurier to Stolica :)]. Dla mnie z kolei było oczywiste, że jeśli nie
    sprecyzowano - nadaję czymkolwiek co lubię. A do Stolicy mam wstręt, po
    przekopach jakie miałem w zeszłym roku [gdzie po połowie Śląska ja szukałem
    kuriera, a kurier mnie].

    Ostatecznie stanęło na tym, że bank - uwaga - zwróci mi koszty kuriera z
    Servisco, a ja mam nadać przesyłkę Stolicą na koszt banku.

    btw bank woli zapłacić za servisco plus koszty kolejnej przesyłki wysłanej
    stolicą, zamiast zawrócić przesyłkę w servisco i zapłacić tylko servisco, no
    ale cóż, to już decyzja banku :)

    Tak więc jakby nie było sytuacje problemowe potrafią rozwiązywać godnie.

    A ja spędzę kolejne godziny na oczekiwaniu na kuriera. :-/

    Cóż, mam nadzieję, że na tym sprawa się zakończy. I tym optymistycznym
    akcentem

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie, łącznie z ekipą VWBD,

  • 3. Data: 2004-02-26 23:23:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1lp9u$c9t$1@news.onet.pl...
    > Tak więc jakby nie było sytuacje problemowe potrafią rozwiązywać godnie.

    Cóż, pbb czyni cuda :) A raczej krytyka odpowiednich osób.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-02-27 20:44:33
    Od: "shado" <shado@///wytnijbadziewie\\\@pf.pl>

    Kolezka Wojciech Nawara <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> pod wplywem
    natchnienia popelnil co nastepuje:

    > Cóż, mam nadzieję, że na tym sprawa się zakończy. I tym optymistycznym
    > akcentem

    Wojtek ale powiedz prawde:)
    Ty to lubisz kontakty z biurami obslugi klienta:D
    --
    "Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,
    chociaz co do pierwszego nie mam pewnosci"

  • 5. Data: 2004-02-28 02:15:40
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "shado" <shado@///wytnijbadziewie\\\@pf.pl> napisał w wiadomości

    > Wojtek ale powiedz prawde:)
    > Ty to lubisz kontakty z biurami obslugi klienta:D

    Zależy. Powiem tak: nie bronię się przed tym rękami i nogami, jak większość
    klientów różnych firm. Ale nie powiem, aby jakoś szczególnie mnie to
    podniecało... :-)

    W każdym razie tej konkretnej sytuacji wolałbym jednak uniknąć... Tym
    bardziej, że dotyczyło to mojej mamy, która teraz już w ogóle nie chce
    korzystać z banków 'których nie ma'. A była już prawie przekonana. :-)

    Poza tym nie denerwować mnie o 3 nad ranem, bo będę gryźć. Od 1 nad ranem
    przejechałem kupę kilometrów po oblodzonych drogach, a zakopałem się na
    dobre w odległości 50 metrów od garażu... :-S
    Cholerna zima... XXI wiek, człowiek w kosmosie, mieszamy w genach, a tutaj
    ze śniegiem sobie rady dać nie możemy. Tak jakby nie można wymyślić jakichś
    zwierzątek które by się zajadały śniegiem. :-)))

    Nic, idę spać, dobranoc. :-)

  • 6. Data: 2004-02-28 08:58:28
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1otkc$r6l$1@news.onet.pl...
> [...]
    jakichś
    > zwierzątek które by się zajadały śniegiem. :-)))

    Kurde, gdzie Ty jeździsz?? U mnie nie było śniegu od niepamiętnych czasów, a
    temperatura jest często dodatnia.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-02-28 14:59:39
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > ze śniegiem sobie rady dać nie możemy. Tak jakby nie można wymyślić
    jakichś
    > zwierzątek które by się zajadały śniegiem. :-)))

    Te zwierzątka nazywają się "Sprawnie Funkcjonujące Służby Miejskie". Mają
    coś takiego w Niemczech podobno. I w ogóle w reszcie świata.... :-/

    W emigracyjnym nastroju,
    Pozdr,
    PMZ

  • 8. Data: 2004-02-28 15:16:26
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Kurde, gdzie Ty jeździsz?? U mnie nie było śniegu od niepamiętnych czasów,
    > temperatura jest często dodatnia.

    No, w dzień to tak. Jedź potem po tym zamarzniętym lodzie w nocy. :-)

    A odpowiadając na pytanie: Ruda Śląska i okolice, Zabrze, Gliwice i wiochy w
    kierunku Pyskowic.