    From: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Volkswagen Bank direct - ostrzezenia ciag dalszy
    Date: Thu, 26 Feb 2004 18:31:23 +0100
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl

    Witajcie,

    Pewnie pamiętacie historię, którą opisywałem w wątku 'OSTRZEZENIE -
    Volkswagen Bank direct - niezla wpadka' ze wczoraj

    Podczas wczorajszej rozmowy telefonicznej pracownik VWBD poprosił o
    odesłanie dokumentów osoby, które dotarły do mnie w wyniku pomyłki.
    Zaproponowałem - pocztą na mój koszt lub kurierem na koszt banku. Pracownik
    wyraźnie stwierdził, że mam to wysłać kurierem na koszt banku. No OK,
    wczoraj zadzwoniłem po kuriera servisco, kompletne dokumenty wysłałem na
    koszt banku na Jana Pawła II 15 do Warszawy. Co istotne - nie sprezycowano
    żadnej konkrentej firmy kurierskiej, dlatego wybrałem sobie servisco, bo ich
    zwyczajnie lubię.

    No i dziś sprawdzam co dzieje się z przesyłką. Uwierzycie, że VWBD odmówił
    przyjęcia przesyłki ???
    Przesyłka ma jutro wrócić do mnie i JA mam zapłacić za próbę doręczenia
    21,50 PLN netto.

    Po prostu moje gratulacje, cała sytuacja zaczyna mnie to coraz bardziej
    bawić, a czasem irytować.
    Nie mam ochoty dzwonić do VWBD i prosić o łaskawe przyjęcie przesyłki. NIE
    TO NIE ! Cóz za profesjonalizm. Chcę im odesłać dowód złamania tajemnicy
    bankowej, a oni mi go odsyłają i każą płacić za przesyłkę, mimo
    wcześniejszych ustaleń. Sorry, faktycznie mogłem to wykorzystać w inny
    sposób... Mój błąd, że w ogóle zechciałem to odsyłać...

    Brak słów, naprawdę. Nie wiem, czy się śmiać, czy płakać.

    I znowu do pracowników VWBD: numer telefonu do mnie przecież znacie. Czekam
    na kontakt. Numer listu przewozowego chętnie podam - możecie wstrzymać
    zwrot. Ale prosić się nie będę. Jeśli ta przesyłka do mnie jutro jednak
    wróci, nie odeślę jej do Was ponownie, ani nie zniszczę. Zapłacę za zwrot i
    pomyślę, jak możnaby ją wykorzystać... Ewentiualnie wystąpię do Was o zwrot
    kosztów.
    A ja naprawdę chciałem dobrze, sam zaproponowałem odesłanie dokumentów,
    jeśli osoba której doklumenty miałem nie wyrazi sprzeciwu...

    A nawiasem mówiąc to ja też mam coraz mniejszą ochotę na korzystanie z usług
    VWBD. Aż żałuję, że kilka osób otwarło tam rachunki z mojego polecenia i
    zamierzają trzymać pewien - do tego niemały - 'osad'.

    Amen.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl