  • 1. Data: 2004-02-26 16:56:53
    Temat: jak to jest?
    Od: "kapitan NECIK" <n...@N...fm>

    witam grupowiczów!
    jedno mnie zastanawia:
    powiedzmy że nazywam się X i mam konto w mBanku.
    podaje komuś mój numer konta ale ta osoba zamiast X wpisała Y (zupełnie inna
    osoba).
    czy w takim przypadku pieniądze dojdą na moje konto?
    czy ktoś sprawdza poprawność danych?
    czy aby dokonać wpłaty wystarczy tylko numer konta?
    Z góry wielkie dzięki za pomoc ;-)

  • 2. Data: 2004-02-26 17:01:16
    Temat: Re: jak to jest?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    kapitan NECIK wrote:
    [...]

    > czy w takim przypadku pieniądze dojdą na moje konto?
    > czy ktoś sprawdza poprawność danych?
    > czy aby dokonać wpłaty wystarczy tylko numer konta?
    > Z góry wielkie dzięki za pomoc ;-)
    Wystarczy znajomość archiwum grupy. I google.

    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-02-27 08:35:40
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > kapitan NECIK wrote:
    > [...]
    >
    > Wystarczy znajomość archiwum grupy. I google.

    Ale jak system mB to sprawdzi? ;P

    > KJ

    PK

  • 4. Data: 2004-02-27 08:40:37
    Od: "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl>

    "Kamil Jońca" napisał
    [...]

    > Wystarczy znajomość archiwum grupy. I google.

    Nie prosciej i szybciej byloby wpisanie TAK lub NIE????

    Jocker, Clio 1,4 AUTOMAT
    The Best Of Car Audio - Borki 2003
    Second In Car Audio Elbląg 2003
    GG: 1515306
    "Poddajcie się, nie macie wyjścia.
    ...Ty mówisz raz - ja naciskam gaz.
    ...ty mówisz dwa - już mnie nie ma..."

  • 5. Data: 2004-02-27 09:00:36
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Jocker Clio 1,4 Gdańsk napisał:

    > "Kamil Jońca" napisał
    > [...]
    >

    > Nie prosciej i szybciej byloby wpisanie TAK lub NIE????

    nie, bo wpisanie NIE lub TAK nie daje okazji do powymadrzanie sie...

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 6. Data: 2004-02-27 13:44:11
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "kapitan NECIK" <n...@N...fm> wrote in message
> [...]
    > czy w takim przypadku pieniądze dojdą na moje konto?
    > czy ktoś sprawdza poprawność danych?
    > czy aby dokonać wpłaty wystarczy tylko numer konta?

    Większość banków niczego nie sprawdza. Jeśli tylko mają rachunek o takim
    numerze to pieniądze wylądują na rachunku.
    Zrób sobie test.
    Wpłać sobie na poczcie parę złotych na konto wpisując Jan Kowalski z innym
    adresem.

  • 7. Data: 2004-02-27 13:58:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 Feb 2004 09:40:37 +0100, w <c1mvpt$ac2$1@news.onet.pl>, "Jocker Clio
    1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Nie prosciej i szybciej byloby wpisanie TAK lub NIE????

    Nie, to tak nie po polsku, żeby napisać 1 potrzebny wyraz zamiast 10 zbędnych??
    ;p

  • 8. Data: 2004-02-28 10:26:41
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004 09:40:37 +0100, Jocker Clio 1,4 Gdańsk wrote:

    > "Kamil Jońca" napisał
    > [...]
    >
    > Nie prosciej i szybciej byloby wpisanie TAK lub NIE????

> [...]

    A nie latwiej byloby miec sig-a zgodnego z netykieta. Moze jeszcze treny
    sobie do niego wpiszesz, to ladnie bedzie wygladalo.

    vpw

  • 9. Data: 2004-02-28 10:27:38
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004 14:58:19 +0100, Radosław Popławski wrote:

    > Nie, to tak nie po polsku, żeby napisać 1 potrzebny wyraz zamiast 10 zbędnych??
    > ;p

    przeciez to bylo tak naprawde jedno slowo: google.

    vpw