  • 1. Data: 2003-01-09 14:57:45
    Temat: Volksvagen Bank i inne e-banki - czy ktos...?
    Od: "greg" <g...@k...pl>

    Witam!
    Czy ktos korzysta konta Plus w tym banku i czy jest zadowolony z
    obslugi?
    Jak to wyglada w praktyce, chcialbym ulokowac tam oszczednosci, ale troche
    sie
    obawiam...Czy moze ktos sie wypowiedziec na ten temat.
    A moze ktos poleca inny e-bank, oczywiscie chodzi mi o oprocentowanie
    oraz koszty prowadzenia konta/r-nku i oplaty za przelewy.
    Nie potrzebne mi sa natomiast, zadne karty platnicze.
    Prosze o pomoc
    pozdr
    gm

  • 2. Data: 2003-01-09 15:20:33
    Temat: Re: Volksvagen Bank i inne e-banki - czy ktos...?
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "greg" <g...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oraz koszty prowadzenia konta/r-nku i oplaty za przelewy.
    > Nie potrzebne mi sa natomiast, zadne karty platnicze.

    Witam,
    od poczatku powstania VWBDirect korzystam z niego.
    Jestem zadowolony. Koszty to tylko token 36pln/rok

    pozdrawiam
    Rysiek

    Jak masz pytania do mnie to pisz na priv.

  • 3. Data: 2003-01-09 15:22:11
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avk2sg$nu1$1@news.tpi.pl, greg wrote:
> [...]
    > oraz koszty prowadzenia konta/r-nku i oplaty za przelewy.
    > Nie potrzebne mi sa natomiast, zadne karty platnicze.

    Trochę osób korzysta i raczej są głosy zadowolone :)
    Konto nadaje się głównie do oszczędzania i w tym zakresie jest bardzo
    konkurencyjne.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-09 17:45:11
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

> [...]
    > sie
    > obawiam...Czy moze ktos sie wypowiedziec na ten temat.

    Ja mam, używam raczej do oszczędania.
    Zaletą jest możliwość założenia lokaty o stałym oprocentowaniu na dowolną
    ilość dni (maksymalnie 179).
    Założyłem np. taką na 115 dni, bo spodziewam się wtedy wydatków.

  • 5. Data: 2003-01-09 18:45:53
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    > Witam,
    > od poczatku powstania VWBDirect korzystam z niego.
    > Jestem zadowolony. Koszty to tylko token 36pln/rok

    Ja korzystam bez Tokena, czyli tylko telefonicznie - cale szczescie jest
    darmowy numer.

  • 6. Data: 2003-01-16 15:52:20
    Od: "Promo" <p...@p...onet.pl>

    Korzystam od roku z VWBDirect przez telefon (Plus konto). Nie płacę ani
    złotówki za obsługę. Płacę z tego konta poleceniem zapłaty rachunki za
    komórkę (bezpłatnie). Poza tym dostaję co m-c pocztą wyciąg z tego konta.
    Konto jest OK.