eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Silver Citibank i amazon.com - o co chodzi? › Re: Visa Silver Citibank i amazon.com - o co chodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!n
    emesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "mahe" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Silver Citibank i amazon.com - o co chodzi?
    Date: Wed, 30 Mar 2005 23:53:43 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <d2f7bs$3e5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <lCC2e.16776$zY6.8093@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: adj41.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1112219836 3525 83.25.87.41 (30 Mar 2005 21:57:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Mar 2005 21:57:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2096
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2096
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:342169
    [ ukryj nagłówki ]

    > Zlozylem zamownie na amazon.com:
    > - platnosc karta Visa Silver Citibank wydana u nas
    > - wysylka na adres w Stanach.
    >
    > Kilka godzin po zlozeniu zamownie przychodzi e-mail z informacja:
    >
    > "Greetings from Amazon.com.
    >
    > We want to inform you that we are having difficulty processing your Visa
    > (exp. xxxx/yy)."
    > Dzien pozniej informacja, ze 2 z zamowionych rzeczy zostaly wyslane.
    > Kolejny dzien i jeszcze raz to samo, ze maja problem z obciazeniem karty.
    > Po kolejnych 2 dniach przychodzi e-mail z informacja, ze wyslane zostalo
    > kilka kolejnych zamowionych rzeczy.
    >
    > Czy ktos moze wyjasnic mi o co chodzi?
    >
    > --
    > arek_ymail ( . a.t . ) yahoo.co.uk

    Prawdopodobnie nie możesz mieć innego "shipping adress" i "billing adress".
    W pierwszej fazie płatność została zaakceptowana ale po veryfikacji danych
    adresowych prawdopodobnie ci odżucili zamówienie. Poczytaj na stronce w
    "privacy policy" powinni pisać coś o "multiple adresses". Daj znać jak nie
    będziesz mógł sobie poradzić.

    pozdrawiam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1