  • 1. Data: 2004-08-24 03:42:02
    Temat: Visa Gold w mBanku
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Witam!
    Mam trochę oszczędności (5cyfrowych). Zależy mi na debetowej Visie Gold. Czy
    wystarczy pieniądze potrzymać przez 3 mce na ekoncie/emaxie bez wpływów z pracy
    (tzn. tylko te oszczędności sobie leżakują)? Czy trzeba nimi obracać? Czy te
    wymagane 4' to średnie saldo czy saldo nie może zejść poniżej tej kwoty? Jeśli
    ktoś wie to proszę o podzielenie się. Dzięki.
    Jak ktoś chce to jestem na mialu.
    Maciek

  • 2. Data: 2004-08-25 15:49:59
    Temat: Re: Visa Gold w mBanku
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Maciek wrote:
> [...]
    > trzeba nimi obracać? Czy te wymagane 4' to średnie saldo czy saldo
    > nie może zejść poniżej tej kwoty? Jeśli ktoś wie to proszę o

    Miałem kiedyś Visę Gold debetową mBanku.
    Jeżeli jak piszesz masz powyżej 10000 zł od dłuższego czasu w mBanku to
    zadzwoń na mLinię i złoż wniosek - sami nie zaproponują.
    Możesz mi powiedzieć dlaczego chcesz mieć Visę Gold za 250 zł? Dla mnie
    usprawiedliwieniem niech będzie fakt że to była moja pierwsza (i ostatnia)
    Visa Gold ;-)

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-08-26 03:22:25
    Od: m...@o...pl

    Chcę mieć embosowanego golda a na platynę jeszcze mnie nie stać. :-)
    A dlaczego ostatni Twój gold?

    Maciek

  • 4. Data: 2004-08-26 17:27:54
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Chcę mieć embosowanego golda a na platynę jeszcze mnie nie stać. :-)

    Tego bym nie wymyślił ;-)
    To inne pytanie: dlaczego zamierzasz za embosowaną kartę płacić 250 zł
    jeżeli możesz mieć taką taniej?

    > A dlaczego ostatni Twój gold?

    Bo okazał się drogi (to wiedziałem na początku) i kompletnie niepotrzebny
    (to wyszło potem). Owszem zapłaciłem nim za granicą gdzie Visa Elektron była
    bezużyteczna. Tylko że teraz za debetową Visę Classic płacę 30 zł w
    Multibanku. AFAIR to co ten Gold z mBanku dawał to ubezpieczenie
    nieuprawnionego użycia (teraz rola tego spadła w związku z ustawą o eip) i
    ubezpieczenie NWW i zdrowia podczas *prywatnych* podróży zagranicznych.
    Tylko że ja wtedy prywatnie za granicę jeździłem co kot napłakał.
    Jeżeli możesz weź na rok jakąś darmową kredytową z promocji - to polecam,
    nic nie kosztuje ;-)

    Bogdan B.