  • 1. Data: 2004-08-23 18:39:10
    Temat: Lukas a bankomat Multibanku
    Od: " Piotrek" <p...@g...pl>

    Mam problem.
    Mam konto ekontoPro w Lukasie i darmowe wybieranie gotowki w bankomatach
    Euronetu.
    Zdarzylo mi sie dwukrotnie wybrac gotowke w bankomacie znajdujacym sie w
    siedzibie Multibanku (w Multibanku mi powiedzieli ze jest to bankomat
    Euronetu) raz na kwote 1000zl, potem 500zl.
    Okazalo sie ze Lukas pobral mi za obywie transakcje prowize odpowiednio 30zl
    i 15zl, a nastepnie (po kilku dniach) dokonal zwrotu 15zl.
    Postanowilem reklamowac pobranie pierwszej prowizji w siedzibie Lukasa i
    pracownica po konsultacji telefonicznej z Wroclawiem powiedziala za to jakis
    blad transakcyjny i ze w centrali wlasnie odkrecaja wiecej pobranych prowizji.
    Poradzila rowniez ze najlepiej zadac pytanie w tej sprawie w systemie
    transakcyjnym - co uczynilem.
    Dzisiaj dostalem pismo z Wroclawia od mlodszego konsultanta ds. obslugi
    klienta, w ktorym 'bank nie widzi podstaw do zwrotu naliczonej prowizji'.

    Poradzcie w jaki sposob wyegzekwowac zwrot prowizji.

    Z gory dzieki
    Piotrek