  • 1. Data: 2004-08-23 21:26:50
    Temat: lokaty w mbanku czy VWbanku?
    Od: "Monii" <m...@w...pl>

    Mam prośbę, doradźcie gdzie bardziej warto założyć lokatę w mbanku czy
    VWbanku. Będę wdzięczna za sugestie. Pozdrawiam.
    Monika

  • 2. Data: 2004-08-24 06:42:32
    Temat: Re: lokaty w mbanku czy VWbanku?
    Od: "żart" <z...@l...pl>

    Użytkownik "Monii" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam prośbę, doradźcie gdzie bardziej warto założyć lokatę w mbanku czy
    > VWbanku. Będę wdzięczna za sugestie. Pozdrawiam.
    > Monika

    Proponuję obligacje dwuletnie
    Jaś

  • 3. Data: 2004-08-24 09:06:40
    Od: "sbek ze STOLYCY" <s...@v...pl>

    > Mam prośbę, doradźcie gdzie bardziej warto założyć lokatę w mbanku czy
    > VWbanku. Będę wdzięczna za sugestie. Pozdrawiam.
    > Monika

    VOLKSWAGEN jest SUPER.

    Seba, fan VW

  • 4. Data: 2004-08-24 11:06:07
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    Monii wrote:

    > Mam prośbę, doradźcie gdzie bardziej warto założyć lokatę w mbanku czy
    > VWbanku. Będę wdzięczna za sugestie. Pozdrawiam.
    > Monika
    Osobiscie wybralem VWBank z ich lokatami Plus Certyfikat
    Trzy miesieczne bo na rynku lekkie zawirowania 5,5 %
    Bardzo wielki minus to papierkowe wysylanie umowy.
    Panowie z VW pora z tym cos zrobic !!!

  • 5. Data: 2004-08-24 16:15:04
    Od: "FAN SEBEK" <s...@v...pl>

    > Mam prośbę, doradźcie gdzie bardziej warto założyć lokatę w mbanku czy
    > VWbanku. Będę wdzięczna za sugestie. Pozdrawiam.
    > Monika

    VW jest super. Tylko tam.
    Polecam - jestem tam konsultantem. Mam dobrą penzje, nie nazekam na nic.
    Super tez jest Pan Kierownik - pozdrawiam go.
    W STOLYCY jest fanie. Pan Kierownik mowi ze jesetesmy najlepsi, i ma racje.
    Pelna satyzfakcja.

    S, fan VW, teraz ze PIERWSZEGO MIASTA

  • 6. Data: 2004-08-24 19:03:37
    Od: "Janusz Plantagenet" <j_plantagenet@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Użytkownik "kuba" <S...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Osobiscie wybralem VWBank z ich lokatami Plus Certyfikat
    > Trzy miesieczne bo na rynku lekkie zawirowania 5,5 %
    > Bardzo wielki minus to papierkowe wysylanie umowy.
    > Panowie z VW pora z tym cos zrobic !!!

    Witam

    Mnie wlasnie to zniecheca do otwierania lokat w VWBanku. Powinni sie
    zdecydowac czy sa bankiem internetowym czy pocztowym.

    Janusz