  • 1. Data: 2004-08-23 18:38:37
    Temat: Lukas a bankomat Multibanku [dlugie]
    Od: " Piotrek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam problem.
    Mam konto ekontoPro w Lukasie i darmowe wybieranie gotowki w bankomatach
    Euronetu.
    Zdarzylo mi sie dwukrotnie wybrac gotowke w bankomacie znajdujacym sie w
    siedzibie Multibanku (w Multibanku mi powiedzieli ze jest to bankomat
    Euronetu) raz na kwote 1000zl, potem 500zl.
    Okazalo sie ze Lukas pobral mi za obywie transakcje prowize odpowiednio 30zl
    i 15zl, a nastepnie (po kilku dniach) dokonal zwrotu 15zl.
    Postanowilem reklamowac pobranie pierwszej prowizji w siedzibie Lukasa i
    pracownica po konsultacji telefonicznej z Wroclawiem powiedziala za to jakis
    blad transakcyjny i ze w centrali wlasnie odkrecaja wiecej pobranych prowizji.
    Poradzila rowniez ze najlepiej zadac pytanie w tej sprawie w systemie
    transakcyjnym - co uczynilem.
    Dzisiaj dostalem pismo z Wroclawia od mlodszego konsultanta ds. obslugi
    klienta, w ktorym 'bank nie widzi podstaw do zwrotu naliczonej prowizji'.

    Poradzcie w jaki sposob wyegzekwowac zwrot prowizji.

    Z gory dzieki
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-08-23 19:15:26
    Temat: Re: Lukas a bankomat Multibanku [dlugie]
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > Poradzcie w jaki sposob wyegzekwowac zwrot prowizji.

    Zmiana banku

  • 3. Data: 2004-08-23 19:44:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    30zl
    > i 15zl, a nastepnie (po kilku dniach) dokonal zwrotu 15zl.

    Darmowa wyplata z Euronetow nie oznacza wszystkich euronetow, podobnie jest
    z mbankiem i euronetami zlokalizowanymi w Millennium oraz City(sa prowizje).
    Sytuacja analogiczna jest w Lukasie, euronety z Multi sa platne. Najlepiej
    sprawdzac spis bankomatow na stronie banku i wszystko jasne, lub zmienic
    bank na np. Volkswagen, gdzie >400zl jest bezplatne z dowolnego bankomatu.

  • 4. Data: 2004-08-23 20:25:29
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Sytuacja analogiczna jest w Lukasie, euronety z Multi sa platne. Najlepiej
    > sprawdzac spis bankomatow na stronie banku i wszystko jasne,

    Fakt, sprawdzilem. Euronety w Multi sa platne dla Lukasa, ale sama lista
    bezprowizyjnych bankomatow Lukas Banku wola o pomste do nieba!!!
    W Krakowie np. niektore maszyny zniknely (vide Multikino), a przy innych
    zmienila sie nazwa budynku gdzie znajduje sie bankomat (Alkauf-->Hypernova,
    Billa-->Elea). Blad jest po stronie Lukasa, bo na str. mBanku jest wszystko
    ok.

    Pozdrv

    Lelek

    PS. Zaraz wysmaruje maila do Lukasa.

  • 5. Data: 2004-08-23 21:54:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 18:38:37 +0000 (UTC), " Piotrek"

    >Poradzcie w jaki sposob wyegzekwowac zwrot prowizji.

    na początek arbiter bankowy, ewentualnie potem sąd powszechny.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-08-23 22:21:23
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 23 Aug 2004 22:25:29 +0200, "Lelek" <l...@g...pl> wrote:

    >Fakt, sprawdzilem. Euronety w Multi sa platne dla Lukasa, ale sama lista

    >Billa-->Elea). Blad jest po stronie Lukasa, bo na str. mBanku jest wszystko

    jaki błąd? To są płatne czy nie?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2004-08-24 08:12:36
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

  • 8. Data: 2004-08-24 12:55:59
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > jaki błąd? To są płatne czy nie?

    Bankomaty Euronetu przy Multibanku sa oczywiscie platne. Przy okazji
    zauwazylem, ze sama list bankomatow dostepna na www.lukas.pl jest bardzo
    nieaktualna czyli klienci tego banku moga byc powaznie wprowadzeni w blad...

    Lelek

  • 9. Data: 2004-08-24 13:09:46
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > bank na np. Volkswagen, gdzie >400zl jest bezplatne z dowolnego bankomatu.

    Ale jedna prowizje zwrocili - wiec albo bankomat jest na ich 'liscie', albo
    popelnili pomylke (mam nadzieje ze to pierwsze).

    Piotrek

  • 10. Data: 2004-08-26 06:03:56
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    --
    - -
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl
    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bankomaty Euronetu przy Multibanku sa oczywiscie platne.

    A to dziwne, bo z Citi (Maestro) udawalo sie wyplacac w bankomatach Euronetu
    przy Multibankach bez prowizji.

    Pozrawiam, Grzegorz