    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Gold mBank - do praktyków
    Date: Fri, 6 Dec 2002 10:09:42 +0100

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:asplqp$afl$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ale co rozumiesz przez "postrzegana"? Że ktoś rozpozna na oko, że jest to
    > karta debetowa i z obrzydzenia nie będzie chciał wziąć do ręki? Musiałby
    > znać szczegóły oferty mBanku, co za granicą nie jest zbyt prawdopodobne.

    Nie wiem, co ON rozumie przez "postrzegana", ale ja bym tez chcial wiedziec,
    czy POSy ja traktuja tak samo jak inne VC - patrz nizej

    > To *jest* klasyczna karta wypukła, czyli Visa Classic. To że jest akurat
    > debetowa nie ma absolutnie znaczenia dla akceptowalności.

    Ktos tu pisal o problemach na promie - VCG mBanku "piszczala" w POSie i nie
    przechodzila, a inne (rownie "klasyczne") VC "nie piszczaly" i przechodzily
    (znaczy - transakcje przechodzily;-).
    VCG mBanku miala cos "w twarzy" czy "na pasku magnetycznym"...???
    I co to jest, to cos?

    --
    Pozdrowienia
    ---