  • 11. Data: 2003-06-12 16:46:43
    Temat: Re: VWBank żyw?
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Nie, bo korzystam z "małego miękkiego+eksploder" :-))))) - Opera w VW nie
    > działa :-((((

    Powaznie Opera 6.05 nie dziala? Bo ja co prawda czekam jeszcze na
    uruchomienie tokena, ale jutro juz się pobawie w testowanie. Czyli - albo IE
    albo Netscape?

    pzdr
    Seb

  • 12. Data: 2003-06-12 16:59:35
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Seb wrote:

    > Powaznie Opera 6.05 nie dziala? Bo ja co prawda czekam jeszcze na
    > uruchomienie tokena, ale jutro juz się pobawie w testowanie. Czyli -
    > albo IE albo Netscape?

    Niestety nie działa - pojawia się error :-) Może jak już tak wydzwaniają do
    miecznika, to od razu z Mozzilą poprawiliby i Operę?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-06-12 17:23:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bca7ke$9lr$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:
    > /ciach/
    >
    > Zgoda, że brawa. Konsultanci na Vlinii dość mocno odbiegają od
    > "średniej krajowej" na plus. Do tej pory załatwiałam parę spraw i
    > zawsze pracownicy wiedzieli o czym mówią, czego o paru innych bankach
    > powiedzieć nie można.

    Bo jest ich na razie niewielu, to sa dobrze doksztalceni. Ale to sie
    niedlugo zmieni.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-06-12 17:25:59
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > Bo jest ich na razie niewielu, to sa dobrze doksztalceni. Ale to sie
    > niedlugo zmieni.

    Pewnie tak :-))) Wtedy zaś pierwsza będę narzekać :-))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-06-12 19:56:45
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    > Niestety nie działa - pojawia się error :-) Może jak już tak wydzwaniają
    do
    > miecznika, to od razu z Mozzilą poprawiliby i Operę?

    najnowsza OPERA 7.11 - po radach przekazanych miecznikowi przez VW jest OK.
    Jest menu po lewej stronie i działa.

    zaraz potestuję mozilkę

  • 16. Data: 2003-06-12 21:16:55
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    No proszę! Kolejne słowa pochwały! Token miał być aktywny dopiero jutro, a
    tu juz jestem po zdefiniowaniu zleceń stalych! No proszę :)
    Pytanko przy okazji - Po zleceniu stalym, jak dlugo trzeba czekac, zeby
    status zmienił sie z W Trakcie Realizacji na Aktywny?
    pzdr
    Seb

  • 17. Data: 2003-06-12 22:06:08
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > "Dzien dobry! Dzwonie z VW Bank. Czy korzysta pan z Mozilli przy
    > logowaniu sie do nas? Tu wlasnie moze wystepowac problem itd. etc." Przemily pan
    > wytlumaczyl mi, ze e-direct dziala optymalnie na Misiach i Netszkapach. A w
    > Mozilli trzeba cos zmodyfikowac w adresie wyskakujacym, skasowac wszystkod do
    > srednika itd.

    A czy byłbyś tak miły i wysłałbyś do nich informację, że przecież
    Netscape to też Mozilla? I wystarczy traktować ją w "kodzie" strony tak
    samo, jak Netscape'a, by strona ładnie działała? Wszystkie skrypty
    rozpoznające przeglądarkę mogłyby zamiast wyszukiwać ciągu "Netscape"
    reagować również na ciąg "Mozilla". I po kłopocie.

    No chyba że VW działa dobrze tylko pod Netscapem 4.x, a nie działa pod
    6.x, 7.x ;-) Ale w to nie wierzę...

    Nie mam konta w VW, więc nie mam żadnego interesu w tym, by ich w ten
    sposób uświadamiać, ale jeśli Wam na tym zależy, to powinniście
    zareagować ;-)

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 18. Data: 2003-06-13 08:45:43
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A to ciekawe, bo ja się loguje bez problemu. Czyli SOA#1 :-))))

    Już wiem. Przy przelewach też trzeba podawać wałsne hasło + wskazanie
    tokena.
    Podawałem tylko wskazanie tokena i to mnie zgubiło. Tylko te dziwne
    komunikaty mnie zastanawiają.
    Zamiast "Zły klucz" wypisywało bzdury o braku formatu NRB w numerze rachunku
    ???

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 19. Data: 2003-06-13 09:12:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bcc2sl$21s$...@n...onet.pl,
    Robert Wicik <N...@p...onet.pl>:

> [...]
    > komunikaty mnie zastanawiają.
    > Zamiast "Zły klucz" wypisywało bzdury o braku formatu NRB w numerze

    No to inteligentny system ;))

    A u mnie byl wlasnie kurier ze Stolicy, odebral sprawnie wszystko.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-06-13 09:18:29
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bcc2sl$21s$...@n...onet.pl,
    >
    > No to inteligentny system ;))

    Do mBanku nie umywa się :-))

    > A u mnie byl wlasnie kurier ze Stolicy, odebral sprawnie wszystko.

    U mnie było szybciej, bo miałem tam już jedno konto. Tylko wysłałem wniosek
    i przyszły: token i karta.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik