  • 1. Data: 2003-06-12 12:20:18
    Temat: Odsetki od obligacji 3-letnich
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Czy ktoś zna jakąś stronę w sieci, na której podane są wysokości
    odsetek od poszczególnych serii obligacji 3-letnich jakie zostaną
    wypłacone po zakończeniu obecnego okresu odsetkowego. Interesują mnie
    dokładne kwoty a nie stawki procentowe. Nie ma tego na stronach biur
    maklerskich. Kiedyś to było na www.pobligacje.terramail.pl.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 2. Data: 2003-06-12 13:01:27
    Temat: Re: Odsetki od obligacji 3-letnich
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Sproboj na stronach http://www.cdmpekao.com.pl/
    > Obligacje>zestawienie oprocentowania>TZ
    Niech Cie nie zmyli pierwszy link - tak naprawde to jest oprocentowanie
    obligacji od serii 0804 do 0506.

    Nie wiem dlaczego dla ostatniego okresu nie ma kilku wczesniejszych serii -
    chyba jakas pomylka, bo dla poprzednich okresow sa wszystkie serie.

    Michal M

    ps. Już kiedyś o to pytałeś:

    http://www.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=U
    TF-8&th=e575c84c3c6f7a4d&rnum=2

    Odpowiedz była tez wtedy:

    http://www.google.com/groups?q=odsetki+obligacje+gro
    up:pl.biznes.banki&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&scori
    ng=d&selm=b5s622%24pbf%241%40inews.gazeta.pl&rnum=2

  • 3. Data: 2003-06-12 13:07:59
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem dlaczego dla ostatniego okresu nie ma kilku wczesniejszych
    serii -
    > chyba jakas pomylka, bo dla poprzednich okresow sa wszystkie serie.

    A moze po prostu spytaj w POK CDM Pekao - oni powinni miec i moc Ci dac
    wydruki aktualne.

    Michal M

  • 4. Data: 2003-06-13 09:58:06
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    MrMrooz wrote:

> [...]
    >
    > http://www.google.com/groups?q=odsetki+obligacje+gro
    up:pl.biznes.
    > banki&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&scoring=d&selm=b5s

    Rzeczywiście pytałem i miałem ten sam problem z wykorzystaniem
    odpowiedzi. Wygląda na to, że to menu na stronie CDM Pekao działą tylko
    z jedynie słuszną przeglądarką. Konqueror nie otwiera tego. Zresztą
    przyczyna może być u mnie - coś mi niezbyt działa java.

    W każdym razie dzięki

  • 5. Data: 2003-06-13 10:54:54
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

> [...]
    > z jedynie słuszną przeglądarką. Konqueror nie otwiera tego. Zresztą
    > przyczyna może być u mnie - coś mi niezbyt działa java.
    Probowales zapisywac na dysku? To sa pdf-y, i nawet w jedynej nieslusznej
    zdaza mi sie ze mi nie otwiera w oknie tylko musze zapisac na dysku.

    Jak masz problem z menu to masz link do pliku:
    http://www.cdmpekao.com.pl/pdf/komunikaty/tz0506.pdf

  • 6. Data: 2003-06-13 12:36:07
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    MrMrooz wrote:

    > Probowales zapisywac na dysku? To sa pdf-y, i nawet w jedynej
    > nieslusznej zdaza mi sie ze mi nie otwiera w oknie tylko musze zapisac
    > na dysku.

    Wcale mi się nie otwiera to główne menu, więc nie mogłem dojść do tego
    pliku. Na szczęście jescze niektórzy w firmie maja windę i problem
    rozwiązany.

    Dzięki