  • 1. Data: 2003-06-12 14:06:31
    Temat: Ster z bankomatem
    Od: "Bartosz Kaliszewski" <b...@w...pl>

    zalozmy taka sytuacje, az mi sie smiac chce....
    podchodze do bankomatu
    pin, te sprawy.
    wpisuje 300 zl
    bankomat wypluwa 3 X 100 zl
    to ja szybciorem srodkowa setke
    zamieniam na kawalek papieru
    idealnie przycietego
    i czekam az bankomat pozre to spowrotem.....

    cos sie wowczas stanie?

  • 2. Data: 2003-06-12 14:22:39
    Temat: Re: Ster z bankomatem
    Od: m...@p...onet.pl

    Zaraz wyskoczy policjant i wlepie Ci karę za próbę oszustwa :-)

  • 3. Data: 2003-06-12 14:57:49
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    A ja myślę, że ten papierek razem z pozostałymi banknotami powędruje do
    komory zrzutowej, a pracownicy przy rozliczaniu go wyciągną i sprawdzą
    logi systemowe z bankomatu.
    A potem, hmm... prokurator? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-06-12 15:09:16
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message

    > A ja myślę, że ten papierek razem z pozostałymi banknotami powędruje do
    > komory zrzutowej, a pracownicy przy rozliczaniu go wyciągną i sprawdzą
    > logi systemowe z bankomatu.
    > A potem, hmm... prokurator? :)

    A dowodem będzie post na grupach dyskusujnych.

  • 5. Data: 2003-06-12 15:42:26
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    p...@g...pl wrote:
> [...]

    Nie będzie potrzebny.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-06-12 16:30:21
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > A ja myślę, że ten papierek razem z pozostałymi banknotami powędruje do
    > komory zrzutowej, a pracownicy przy rozliczaniu go wyciągną i sprawdzą
    > logi systemowe z bankomatu.
    > A potem, hmm... prokurator? :)

    jest nawet gorzej
    na te numery niektorzy wpadali juz 5 lat temu
    bankomat po np. 30 sekundach kase schowa do kasetki
    zwrotow a cale 300 zl obciazy konto delikwenta

  • 7. Data: 2003-06-12 18:16:05
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    PiotR wrote:
> [...]

    A nie powinien wysłać jakiegoś reversala?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-06-12 19:54:10
    Od: "dracula" <d...@h...pl>

    > A nie powinien wysłać jakiegoś reversala?

    w takiej sytuacji to raczej jest "suspect" do wyjasnienia
    reversale rozksiegowuja sie automatycznie (z reguly)

    --
    Dracula

  • 9. Data: 2003-06-12 22:00:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "PiotR" <p...@p...com> writes:

    > jest nawet gorzej
    > na te numery niektorzy wpadali juz 5 lat temu
    > bankomat po np. 30 sekundach kase schowa do kasetki
    > zwrotow a cale 300 zl obciazy konto delikwenta

    ... a zeby bylo jeszcze ciekawiej speckomisja grzebiaca w bankomacie
    stwierdzi probe zdrady i po prostu schowa pozostale 2 banknoty do
    kieszeni :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 10. Data: 2003-06-13 07:28:40
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 12 Jun 2003 21:54:10 +0200 "dracula" <d...@h...pl> wrote:

    > w takiej sytuacji to raczej jest "suspect" do wyjasnienia
    > reversale rozksiegowuja sie automatycznie (z reguly)

    ... i malo ktory bankomat je wysyla...
    Euronet nie wysyla.
    To czy rozksiegowuja sie automatycznie, to juz sprawa banku.