  • 51. Data: 2004-01-20 11:39:13
    Temat: Re: [VW] - zrezygnowali z PZ?
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    buj3kq$q3i$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Glenn, jesteś genialna. Oni nie czytają mojej poczty wewnętrznej,
    > maili elektrycznych, ale znając ich miłość do papieru, z pewnością
    > chętnie odpowiedzą mi na pismo. :-D
    > I tak też zrobię. :-)

    Jakie pismo? Zakładasz, że Glenn jest genialna bez przeczytania jej
    sugestii? ;)

    --
    Robert

  • 52. Data: 2004-01-20 11:41:11
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Taaa, od 20 minut to robię. Jakies inne pomysły ? Bo muzyczka może i
    > fajna ale zaczyna mnie nużyć.

    A przy okazji. Zaczęli się zapychać nawet jeśli chodzi o przeyłki papierowe.
    Od zeszłego tygodnia czekam na otwarcie Plus Konta. Znaczy w zeszłym
    tygodniu dotarł do nich wniosek, do teraz nie widzę tego rachunku w
    e-direct.

    Oj ten bank schodzi na psy coraz bardziej... Gdyby nie to oprocentowanie
    to...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 53. Data: 2004-01-20 11:43:36
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie pismo? Zakładasz, że Glenn jest genialna bez przeczytania jej
    > sugestii? ;)

    Eeee... chodzi o to, że naprowadziła mnie na to, żeby zacząć rozmawiać z
    VWBD pisemnie. Bo inaczej to z nimi nie można. :-)

  • 54. Data: 2004-01-20 15:54:06
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Niestety - w inteligo do tej pory nie ma obciążenia..... :-(
    >
    > Znowu d..a
    Dodzwoniłem się w końcu. I zleciłem zlecenie obciążania r-ku od jutra do
    1 marca codziennie. Zobaczymy kiedy się wykona. A reklamację piszę
    swoją drogą...

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 55. Data: 2004-01-20 20:44:02
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bugut1$s4a$1@news.onet.pl...

    > niepotrzebnymi papierzyskami. Tyle ile oni produkują makulatury to stach
    się
    > bać.

    Żesz... stach się bać...
    STRACH się bać :-D

    PS Przepraszam Stacha. :-)

  • 56. Data: 2004-01-20 20:45:01
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Dodzwoniłem się w końcu. I zleciłem zlecenie obciążania r-ku od jutra do
    > 1 marca codziennie. Zobaczymy kiedy się wykona. A reklamację piszę
    > swoją drogą...

    Wyślij w ich kopercie zwrotnej i napisz, jak Ci klej smakował. :-)

  • 57. Data: 2004-01-20 21:14:43
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    buk408$a4u$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wyślij w ich kopercie zwrotnej i napisz, jak Ci klej smakował. :-)

    :)))))))

    --
    Robert