  • 41. Data: 2004-01-19 15:59:33
    Temat: Re: [VW] - zrezygnowali z PZ?
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1e03.00000574.400bfd4e@newsgate.onet.pl...

    > Nieco wyrozumiałości dla:
    > - Ograniczonej ilości 'zasobów ludzkich' w TYM banku,
    > - Przeciążenia tychże nawałą (IMO) nowych klientów.

    Niech zmienią procedury. Drugiego takiego banku nie widziałem, który tak
    kocha papiery.

    Ciekawe ile osób non stop podpisuje chociażby potwierdzenie otwarcia lokat,
    potwierdzenie rozliczenia lokat, ile osób musi ogólnie zajmować się zupełnie
    niepotrzebnymi papierzyskami. Tyle ile oni produkują makulatury to stach się
    bać.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 42. Data: 2004-01-19 18:54:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kontynuacja wątku "przelewy zdefiniowane potwierdzane TANami w mbanku" w
    tym
    > wątku rzeczywiście nie ma sensu. Jak temat znowu "wypłynie" na forum mb,
    > można podyskutować, choć ja nadal nie widzę sensu tego rozwiązania (nawet
    > wziąwszy pod uwagę, że ktoś może mieć 100 niepewnych kontrahentów, których
    > chce sobie wrzucić do zdefiniowanych).

    Hm, ale imo to jest spory minus mBanku, że nie można zdefiniować jedynie
    kontrahenta, a trzeba od razu cały przelew. Opcjonalność spowodowałaby, że
    mBank miałby największą funkcjonalność na rynku. Mogłabyś definiować albo
    jedynie kontrahenta (i wówczas każde wykonanie wymagałoby tana), albo
    przelew i wówczas wykonywałby się on bez konieczności wpisania tana. Obecnie
    jeśli nie chcesz wpisywać za każdym razem numeru rachunku, adresu i nazwy
    beneficjenta, to musisz zdefiniować przelew i w zasadzie jesteś
    zabezpieczona wyłącznie hasłem dostępowym.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 43. Data: 2004-01-19 20:51:01
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    hehe, od polowy grudnia probuje sciagnac kase z PKO i nie da sie...
    mowia za kazdym razem ze transakcja odrzucona :( wiec ja juz nie wiem
    czy to dziala czy nie?

  • 44. Data: 2004-01-19 21:17:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Ech Wojtek, Wojtek ;-))) Z produktu Twojej wyobraźni widzę, że jakas
    > białogłowa zalazła Ci za skórę ostatnio
    > ;-))))

    Coś w tym jest. :-)

    > Skoro hipotetyczna ex żona jest taka wredna, to i ze zdobyciem listy
    > TANów sobie poradzi ;-)))

    Jak każda wredna baba. ;-)))

  • 45. Data: 2004-01-20 08:13:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
    > Hm, ale imo to jest spory minus mBanku, że nie można zdefiniować jedynie
    > kontrahenta, a trzeba od razu cały przelew. Opcjonalność spowodowałaby, że
    > mBank miałby największą funkcjonalność na rynku.

    darmowemu koniowi w zęby patrzysz ??
    to sie przenies do inteligo - tam juz tak jest :-)))
    *** blad ***

  • 46. Data: 2004-01-20 08:33:04
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
    >
    > darmowemu koniowi w zęby patrzysz ??
    > to sie przenies do inteligo - tam juz tak jest :-)))

    Hę?
    Mi to nie przeszkadza, a dyskusja zdawała się być teoretyczna. Poza tym
    przenoszę się gdzie indziej i skąd indziej :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 47. Data: 2004-01-20 11:23:20
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > A ja nie. Wcześniejsze 4 też tak wyglądają :-(

    Niestety - w inteligo do tej pory nie ma obciążenia..... :-(

    Znowu d..a

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 48. Data: 2004-01-20 11:25:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Niestety - w inteligo do tej pory nie ma obciążenia..... :-(
    >
    > Znowu d..a

    Dzwoń 0800103301 i reklamuj niezrealizowanie dyspozycji, żądaj odpowiedzi
    pisemnej z zwyjaśnieniem sytuacji.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 49. Data: 2004-01-20 11:32:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Dzwoń 0800103301 i reklamuj niezrealizowanie dyspozycji, żądaj odpowiedzi
    > pisemnej z zwyjaśnieniem sytuacji.

    Glenn, jesteś genialna. Oni nie czytają mojej poczty wewnętrznej, maili
    elektrycznych, ale znając ich miłość do papieru, z pewnością chętnie
    odpowiedzą mi na pismo. :-D
    I tak też zrobię. :-)

  • 50. Data: 2004-01-20 11:34:38
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > Dzwoń 0800103301 i reklamuj niezrealizowanie dyspozycji, żądaj odpowiedzi
    > pisemnej z zwyjaśnieniem sytuacji.

    Taaa, od 20 minut to robię. Jakies inne pomysły ? Bo muzyczka może i
    fajna ale zaczyna mnie nużyć.

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl