  • 31. Data: 2004-01-19 10:59:50
    Temat: Re: [VW] - zrezygnowali z PZ?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > Przecież przy definiowaniu przelewów musisz użyć TANu ?. Z tego co pamiętam,
    > chodziło o potwiedzanie TANem przelewów zdefiniowanych?
    No tak. Opcjonalne.
    I ty byś sobie prz definiowaniu przelewu zaznaczała, że tego przelewu
    nie trzeba każdorazowo potwierdzac i miałabyś dokładnie tą sama
    funkcjonalność jaka jest teraz.
    Czyszbyś protestowała, nie do końca wiedząc przeciw czemu protestujesz ? :-P

    KJ

  • 32. Data: 2004-01-19 11:04:44
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No tak. Opcjonalne.
    > I ty byś sobie prz definiowaniu przelewu zaznaczała, że tego przelewu
    > nie trzeba każdorazowo potwierdzac i miałabyś dokładnie tą sama
    > funkcjonalność jaka jest teraz.

    Opcja ma to do siebie, że trzeba coś wybrać ;-))) Czyli wykonać dodatkowe
    ruchy myszą ;-))) Pisałam, że jestem leniwa ;-))) I naprawde nie widzę
    sensu - teraz definiujesz przelew (używasz TANu), więc po cholerę Ci
    dodatkowe potwierdzanie TANem czegoś, co juz TANem potwierdziłeś ;-)) ?

    > Czyszbyś protestowała, nie do końca wiedząc przeciw czemu protestujesz ?
    :-P

    Precz z preczem! Jak mówił Tytus de Zoo ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 33. Data: 2004-01-19 11:08:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:

> [...]
    > sensu - teraz definiujesz przelew (używasz TANu), więc po cholerę Ci
    > dodatkowe potwierdzanie TANem czegoś, co juz TANem potwierdziłeś ;-)) ?
    Odsyłam do forum mBanku.
    EOT, jeśli o mnie chodzi w tym temacie.

    [...]
    KJ

  • 34. Data: 2004-01-19 11:12:58
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Odsyłam do forum mBanku.

    Kontynuacja wątku "przelewy zdefiniowane potwierdzane TANami w mbanku" w tym
    wątku rzeczywiście nie ma sensu. Jak temat znowu "wypłynie" na forum mb, to
    można podyskutować, choć ja nadal nie widzę sensu tego rozwiązania (nawet
    wziąwszy pod uwagę, że ktoś może mieć 100 niepewnych kontrahentów, których
    chce sobie wrzucić do zdefiniowanych).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 35. Data: 2004-01-19 11:18:28
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Glenn wrote:

    (nawet
    > wziąwszy pod uwagę, że ktoś może mieć 100 niepewnych kontrahentów, których
    > chce sobie wrzucić do zdefiniowanych).

    Jeżeli nawet w takiej sytuacji nie widzisz to trudno :-(
    KJ
    (Tym razem juz naprawdę koniec)

  • 36. Data: 2004-01-19 11:30:22
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bugdmg$r9r$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Opcja ma to do siebie, że trzeba coś wybrać ;-))) Czyli wykonać
    > dodatkowe ruchy myszą ;-)))

    Nie byloby zadnego dodatkowego ruchu dla Ciebie, bo domyslnie byloby tak jak
    dotychczas.
    Opcja nazywalaby sie "potwierdzaj haslem kazdorazowe wykonanie przelewu
    zdefiniowanego" i bylaby domyslnie odznaczona.

    --
    Robert

  • 37. Data: 2004-01-19 11:54:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Opcja nazywalaby sie "potwierdzaj haslem kazdorazowe wykonanie przelewu
    > zdefiniowanego" i bylaby domyslnie odznaczona.

    I wywołałaby lawinę pytań nowicjuszy. Skoro teraz padają pytania, co to jest
    SFI przy wypełnianiu wniosku o konto... Wiem, czepiam się - ale naprawdę nie
    widzę sensu - dodatkowe zabezpieczenie TANem dla sytuacji, gdy ktos się
    włamuje i wysyła pieniądze np. do tepsy dla kawału - dla mnie to mało
    prawdopodobne. Z kolei sytuacja, gdy ktoś boi się, że sie pomyli (100
    niepewnych kontrahentów ;-) przy wysyłce pieniędzy? Jak ma się pomylić, to
    mu dodatkowy TAN IMHO nie pomoże ;-) Więcej uzasadnień nie widzę ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 38. Data: 2004-01-19 12:00:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > widzę sensu - dodatkowe zabezpieczenie TANem dla sytuacji, gdy ktos się
    > włamuje i wysyła pieniądze np. do tepsy dla kawału - dla mnie to mało

    Na przykład ex mąż płaci alimenty wrednej ex żonie. Ex mąż czasem odwiedza
    dziecko, ex żona czasem przychodzi do ex męża upomnieć się o pieniądze.
    Gdzieś tam są schowane hasła...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 39. Data: 2004-01-19 12:04:33
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Na przykład ex mąż płaci alimenty wrednej ex żonie. Ex mąż czasem odwiedza
    > dziecko, ex żona czasem przychodzi do ex męża upomnieć się o pieniądze.
    > Gdzieś tam są schowane hasła...

    Ech Wojtek, Wojtek ;-))) Z produktu Twojej wyobraźni widzę, że jakas
    białogłowa zalazła Ci za skórę ostatnio
    ;-)))) Skoro hipotetyczna ex żona jest taka wredna, to i ze zdobyciem listy
    TANów sobie poradzi ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 40. Data: 2004-01-19 15:52:47
    Od: z...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Maile olewają. Następny pomysł proszę. :-)

    Nieco wyrozumiałości dla:
    - Ograniczonej ilości 'zasobów ludzkich' w TYM banku,
    - Przeciążenia tychże nawałą (IMO) nowych klientów.