  • 1. Data: 2009-02-24 10:54:08
    Temat: VW: zamiania plus konta na e-direct?
    Od: "jan kowalski" <0...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czy da sie w miare bezbolesnie zamienic w vwbankdirekt
    plus konto na e-direct?
    widze w toip, ze teraz oplata za token jest w plus koncie, a nie ma w e-direkt
    (keidys bylo na odwrot i spokojnie dalo sie zrobic konwersje z edirekt na plus
    konto).

  • 2. Data: 2009-02-24 11:23:03
    Temat: Re: zamiania plus konta na e-direct?
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jan kowalski" <0...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > e-direkt
    > (keidys bylo na odwrot i spokojnie dalo sie zrobic konwersje z edirekt na

    Nie da się bezboleśnie.
    Mi na początku kazali wydrukować umowę i dosłać.
    Potem zadzwonili, że muszę jeszcze wypełnić wniosek przez Internet.
    Ostatnio dzwonili, że wyślą umowy kurierem, a te które ja wysłałem nie liczą
    się.
    Tak już zakładam e-direct ładnych parę tygodni.
    Pytałem czemu w trakcie zakładania konta zmienili mi procedurę ... nie
    umieli odpowiedzieć.
    Wysłałem maila z prośbą o wyjaśnienie - zero odzewu.
    Na szczęście mam Pluskonto z dostępem przez telefon.
    Ale ogólnie obserwuję zlewanie klienta.

  • 3. Data: 2009-02-24 11:43:56
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Robert Wicik pisze:
    > Nie da sie bezbole?nie.
    > Mi na pocz?tku kazali wydrukowaae umowe i dos?aae.
    > Potem zadzwonili, ?e musze jeszcze wype?niae wniosek przez Internet.
    > Ostatnio dzwonili, ?e wy?l? umowy kurierem, a te które ja wys?a?em nie licz?
    > sie.
    > Tak ju? zak?adam e-direct ?adnych pare tygodni.
    no fakt szybkością nie grzeszą. Ja składałem wniosek przez internet pod
    koniec stycznia, umowę przysłali po tygodniu, konto ruszyło po ponad 2
    tygodniach, zaś wczoraj dostałem kartę bankomatową i podpisaną umowę.

    Z kartą jest mały zonk - mają na sztywno ustalone maksimum 3 wypłaty
    gotówki z bankomatu dziennie. W efekcie w większości bankomatów nie da
    się wypłacić więcej niż 7500 zł dziennie. Jeśli ktoś chce więcej to
    proponują płatną kartę biznesową...

    A liczyłem, że to będzie karta do awaryjnej wypłaty większej gotówki...

  • 4. Data: 2009-02-24 12:03:57
    Temat: Re: VW: zamiania plus konta na e-direct?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 10:54:08 +0000 (UTC), jan kowalski napisał(a):

    > czy da sie w miare bezbolesnie zamienic w vwbankdirekt
    > plus konto na e-direct?

    Z trochę innej beczki: czy po założeniu e-direct zwracają "niewykorzystaną"
    opłatę za token (pobierają za rok z góry) posiadaczom Plus Konta?

    Wiem, że mogę zadzwonić na infolinię i zapytać, ale wybaczcie lenistwo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 5. Data: 2009-02-24 12:15:03
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Olin pisze:
    > Z trochę innej beczki: czy po założeniu e-direct zwracają "niewykorzystaną"
    > opłatę za token (pobierają za rok z góry) posiadaczom Plus Konta?
    zwracają

  • 6. Data: 2009-02-24 12:31:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 13:15:03 +0100, Radek Wroclawski napisał(a):

    > zwracają

    Och, to warto się spieszyć.
    Dzięki :-)

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell