  • 1. Data: 2009-02-23 23:02:55
    Temat: Kredyt hipoteczny z doplata - pytanie
    Od: "wookie.zet" <w...@w...pl>

    Witam,
    mam nastepujace pytanie dotyczace programu 'Rodzina na swoim'. Czy moge
    ubiegac sie o kredyt z doplata z tego programu jesli mam juz umowe
    (przedwstepna) z developerem? Wychodze z zalozenia, ze nie posiadam jeszcze
    lokalu na wlasnosc ani prawa do lokalu, itp.. zanim nie podpisze z
    developerem aktu notarialnego.

    Czy to ma sens: Kupic kolejne mieszkanie na kredyt w PLN z doplata zanim
    podpisze akt notarialny?

    Jesli tak, to czy w momencie gdy bede wlascicielem juz 2 mieszkan, doplata
    ciagle przysluguje? Nie odnalazlem odpowiednich zapisow w ustawie.

    Ciekawy jestem Waszej opinii...

    Pozdro,
    wookie.zet

  • 2. Data: 2009-02-23 23:16:50
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny z doplata - pytanie
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    wookie.zet pisze:
> [...]
    > (przedwstepna) z developerem? Wychodze z zalozenia, ze nie posiadam
    > jeszcze lokalu na wlasnosc ani prawa do lokalu, itp.. zanim nie podpisze

    Warunek jest jasny- nie masz mieszkania ani czesci mieszkania w dniu
    podpisania umowy kredytowej. A wiec mozesz, a nawet powinienes (bank
    wymaga jakiejs umowy przed udzieleniem kredytu)

    > Czy to ma sens: Kupic kolejne mieszkanie na kredyt w PLN z doplata zanim
    > podpisze akt notarialny?

    Sens jakis ma - ale sam sobie policz koszty. Bierz pod uwage ze raz na
    jakis czas trafisz problematycznego lokatora itp. No i doplaty max 8 lat.

    > Jesli tak, to czy w momencie gdy bede wlascicielem juz 2 mieszkan,
    > doplata ciagle przysluguje? Nie odnalazlem odpowiednich zapisow w ustawie.

    Przysluguje.