  • 1. Data: 2004-05-11 16:04:50
    Temat: VW - wyciagi
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Witajcie,

    Chciałbym poinformować, że Volkswagen Bank direct przestał wysyłać
    wyciągi do rachunków, na których nie dokonano żadnych operacji.
    Potwierdzili to pracownicy banku.

    Idea całkiem słuszna. Ja bym nawet poszedł dalej i wysyłał wyciągi tylko
    na życzenie [skoro już chcą żeby były za darmo].

    Jednak zastanawia mnie pewna kwestia dotycząca regulaminu. Otóż w ramach
    cięcia kosztów bank przestał przestrzegać... własnego regulaminu :) -
    który nie przewiduje sytuacji niewysyłania wyciągu. Ale to już tak poza
    tematem, ja zawsze muszę się do czegoś doczepić. :-)

    Pozdrawiam,
    WN

  • 2. Data: 2004-05-11 16:52:46
    Temat: Re: VW - wyciagi
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c7qtim$t5i$1@news.onet.pl...
    > Chciałbym poinformować, że Volkswagen Bank direct przestał wysyłać
    > wyciągi do rachunków, na których nie dokonano żadnych operacji.
    > Potwierdzili to pracownicy banku.

    A do mnie przychodzi coraz więcej papieru z VW. Przelewy przerzuciłem do VW,
    to i zakupy robię coraz częściej ich kartą - niech coś z tego mają ;)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-05-11 18:57:04
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c7qtim$t5i$...@n...onet.pl,
> [...]

    > ramach cięcia kosztów bank przestał przestrzegać... własnego
    > regulaminu :) - który nie przewiduje sytuacji niewysyłania wyciągu.

    A tak przy okazji, ta plotka o oplacie za prowadzenie rach. od 1 maja
    okazala sie nieprawdziwa, nie?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-05-11 19:06:18
    Od: "krab" <_...@k...pl>

> [...]
    > Chciałbym poinformować, że Volkswagen Bank direct przestał wysyłać
    > wyciągi do rachunków, na których nie dokonano żadnych operacji.

    nie przestal - tylko nigdy nie wysylal wyciagow do konta na ktorym co
    najwyzej dopisano odsetki

  • 5. Data: 2004-05-11 19:32:33
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > A tak przy okazji, ta plotka o oplacie za prowadzenie rach. od 1 maja
    > okazala sie nieprawdziwa, nie?

    no :) a już były przewidywania i wizje jak userzy migrują bo muszą
    zapłacić 3,50pln/mc (chyba o takiej kwocie była mowa)...

    ale też pojawiły się pytania "dokąd?", po wprowadzeniu opłat za przelewy w
    mBanku i 3,5 abonamentu w VWBD niewiele miejsca na ruch zostało...
    Lukas... coś więcej? "taryfa0" ING już chyba rozdziałem zamkniętym?

    na szczęście nikt nie został podeptany przez oszalały tłum uciekający w
    amoku z VW banku :)))

    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-05-12 10:23:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik krab napisał:

    > nie przestal - tylko nigdy nie wysylal wyciagow do konta na ktorym co
    > najwyzej dopisano odsetki

    To w takim wypadku nigdy nie przestrzegali regulaminu. ;-)

    A poważnie - ja zawsze dostawałem dwa wyciągi. Często nie miałem w ogóle
    obrotów na e-direct, bo używam głównie plus-konta, a pierwszy raz
    zdarzyło mi się, że nie dostałem kompletu dwóch wyciągów.

    Zresztą teraz zasiałeś ziarnko niepewności :)
    Aż przejrzę historię [bo makulatury nie magazynuję].

  • 7. Data: 2004-05-12 13:22:09
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c7stum$mii$2@news.onet.pl>, Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    >
    > Zresztą teraz zasiałeś ziarnko niepewności :)
    > Aż przejrzę historię [bo makulatury nie magazynuję].

    Nie musisz, ja magazynuję. Przysyłali, nawet gdy na koncie nic się nie
    działo.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 8. Data: 2004-05-12 15:18:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > Nie musisz, ja magazynuję. Przysyłali, nawet gdy na koncie nic się nie
    > działo.

    No to dopiero teraz przestali przestrzegać własnego regulaminu. :-)

    Ja ich coraz bardziej lubię. :-)

  • 9. Data: 2004-05-12 19:06:10
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał:

    > nie przestal - tylko nigdy nie wysylal wyciagow do konta na ktorym co
    > najwyzej dopisano odsetki

    eee tam! ja przez dobre pol roku dostawalem wyciagi z
    e-direct na ktorych bylo 0 zlotych 0 groszy.
    zaprzestali na moje wyrazne zyczenie...

    pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 10. Data: 2004-05-12 20:46:27
    Od: Sunwoj <s...@W...gazeta.pl>

    p.s. jak zasugerowac VW zeby w koncu zrobili mozliwosc realizacji PZ
    przez kanal internetowy?
    mam dosc dzwonienia do konsulantow...
    poza tym taniej dla banku bylaby gdybym nie wydzwanial na ten 0800...
    :)

    Wojtek