  • 1. Data: 2003-07-07 11:56:49
    Temat: [VW] - rezygnacja z wyciagow papierowych
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Czy jest mozliwa? Jesli tak, to w jaki sposob?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-07-07 14:46:21
    Temat: Re: [VW] - rezygnacja z wyciagow papierowych
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest mozliwa? Jesli tak, to w jaki sposob?
    >
    > --
    > Robert
    > To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    > Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

    proponuję

    0 800 103 301 i pytanie zadać konsultantowi.

  • 3. Data: 2003-07-07 15:54:59
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bec136$ika$...@n...onet.pl,
    tatko1971 <t...@p...onet.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > proponuję
    >
    > 0 800 103 301 i pytanie zadać konsultantowi.

    dziekuje za sugestie - nie przyszloby mi to chyba do glowy ;P

    Juz znam odpowiedz - poczta wewnetrzna zapytalem i od razu dyspozycja
    wykonana na podstawie zgloszenia poczta.

    --
    Robert