  • 1. Data: 2003-07-07 10:48:01
    Temat: Balszja technika w Citibank
    Od: "AG" <j...@m...pl>

    Bedac w USA korzystalem z karty Citibank Visa Gold. Pewnego jednak razu
    placac w sklepie nie nastapila weryfikacja (limit jest 40 tys zlotych, wiec
    kasy na pewno nie zabraklo). Nic mysle, moze cos maja z laczami i zaplacilem
    gotowka. W nastepnym sklepie pol godziny pozniej to samo. Dzwonie z budki do
    Citibank i facet po 15 minutach sluchania wczesniej muzyczki (no coz byla 4
    rano w Polsce-sobota, wiec moze przysnal sobie) mowi mi, ze...maja
    konserwacje systemu i do poniedzialku rano nie jest w stanie mi powiedziec
    co jest przyczyna, ze karta nie dziala. Moje argumenty, ze jutro rano musze
    zaplacic ta karta za wynajem auta i co w takim razie mam zrobic olal
    totalnie zbywajac, ze nic nie poradzi. To, ze nagle moglbym nie miec
    gotowki, moze musialbym zaplacic za hotel itp zupelnie go nie interesowaly,
    bo mamy konserwacje systemu i basta. Aby dodac mi otuchy powiedzial mi
    tylko, ze objete sa nim wszystkie karty Citibank i te czasowo nie dzialaja.
    Myslalem, ze go udusze przez sluchawke. W niedziele karta nie dziala dalej.
    Przedluzylem wiec wypozyczenie auta do poniedzialku, sprawdzam rano i...nie
    dziala, chociaz w Polsce 14-ta. Dzwonie wiec wsciekly i okazuje sie, ze
    konserwacja konserwacja, ale oni mi zablokowali karte, bo kupowalem nia
    aparat za $700 i to....taka normalna procedura, ze jak ktos robi taka 'duza'
    transakcje karta za granica to oni dla bezpieczenstwa (czyjego?) blokuja.
    OK, zona w Polsce, maja numer telefonu, mogli zadzwonic zapytac, nic, po
    prostu zablokowali i bujaj sie Felek i sam do nas dzwon i mow, ze zrobiles
    duzy zakup i, ze to Ty a nie jakis troll. No makabra. Mam ta karte od 2 lat,
    robilem nia duzo wieksze zakupy za granica i nigdy nie mialem problemow, ale
    widac przeswiadczenie w Polsce, ze kazdy jest potencjalnym zlodziejem co
    niektorym przewraca juz na dobre w glowie.

  • 2. Data: 2003-07-08 06:53:19
    Temat: Re: Balszja technika w Citibank
    Od: "SławekM" <m...@p...onet.pl>

    > widac przeswiadczenie w Polsce, ze kazdy jest potencjalnym zlodziejem co
    > niektorym przewraca juz na dobre w glowie.

    I dlatego właśnie zrezygnowałem z oferty Citibanku. Do dziś się dziwię, co
    mnie tak zamroczyło, że wogóle kiedykolwiek miałem tam konto...

    pzdr.
    SławekM

  • 3. Data: 2003-07-08 09:47:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "AG" <j...@m...pl> writes:

> [...]
    > transakcje karta za granica to oni dla bezpieczenstwa (czyjego?) blokuja.

    A bylo czytac grupe - prawie kazdy, kto ma ich karte i wyjedzie z nia
    za granice, ma takie przygody jak ty. 8-)

    MJ

  • 4. Data: 2003-07-08 16:54:58
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    SławekM wrote:

    > I dlatego właśnie zrezygnowałem z oferty Citibanku. Do dziś się
    > dziwię, co mnie tak zamroczyło, że wogóle kiedykolwiek miałem tam
    > konto...

    Czy dobrze rozumiem, że przy korzystaniu ze swoich środków na koncie
    miałeś podobne nieprzyjemności?
    Myślałem że takie akcje Citi wykonuje tylko przy KK - co zresztą jest
    uzasadnione ich troską o swoje pieniądze.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-07-08 17:14:30
    Od: k...@p...onet.pl

    Bo Citibank Polska to ma z Citibank USA tylko wspolnego z nazwa i wyplata w ich
    bankomatach za darmo. Ale dodam, ze obsluga z ich kartami jest podobna. Ale oni
    przed blokowaniem to najpierw dzwonia i pytaja czy nie bylo transakcji i
    dopiero blokuja jak powiesz nie...

  • 6. Data: 2003-07-08 18:23:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Ale oni
    > przed blokowaniem to najpierw dzwonia i pytaja czy nie bylo transakcji i

    W Polsce jest tak samo. Tyle, ze nie kazdy klient odbiera telefon, jeszcze
    by musial zaplacic zapolaczenie w roamingu ;). AFAIK karta jest blokowana w
    momencie gdy nie mozna sie skontaktowac z klientem.

    Maciej

  • 7. Data: 2003-07-09 08:33:43
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > by musial zaplacic zapolaczenie w roamingu ;). AFAIK karta jest blokowana
    > momencie gdy nie mozna sie skontaktowac z klientem.

    A to nie jest raczej prawda, ze zawsze dzwonia. Mi zblokowali MC przy
    pierwszej transakcji. Cos poszlo zle na laczach i dwa razy zablokowala sie
    ta sama kwota. W sumie blokada byla na ponad 2500. Nikt nie dzwonil. Jakbym
    przez ciekawosc nie zadzownil sprawdzic saldo, to nie wiedzialbym, ze mam
    zablokowana karte! Fakt, ze sie wykazali i odblokowali w minute. To im
    trzeba na plus policzyc. W sumie narazie bez wiekszych zgrzytow z citi jak
    dla mnie.

    Pablo

  • 8. Data: 2003-07-09 11:35:05
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal:
    > A bylo czytac grupe - prawie kazdy, kto ma ich karte i wyjedzie z nia
    > za granice, ma takie przygody jak ty. 8-)

    W takim razie ani ja, ani dwie inne osoby z mojego otoczenia sie
    do tych 'kazdych' nie zaliczamy - nasze Citi-karty (2xVisa, 1xMC)
    funkcjonowaly za granica (i w kraju tez, NB) bez najmniejszych
    problemow. Jedyna wkurzajaca rzecza byla autoryzacja nawet
    najmniejszych platnosci, co troche obniza komfort uzywania KK.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 9. Data: 2003-07-09 12:18:31
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    blokuja.

    > A bylo czytac grupe - prawie kazdy, kto ma ich karte i wyjedzie z nia
    > za granice, ma takie przygody jak ty. 8-)
    ciekawe co znaczy prawie kazdy. Oboje z zona mamy karty Citi (VISA i MC) i
    nigdy za granica nie zdarzyla nam sie taka sytuacja.
    Jedynie raz w Polsce przy transakcji ok. 5 tys. potwierdzalem ja
    telefonicznie.

  • 10. Data: 2003-07-09 12:20:25
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Karty w Citi mamy juz od 4 lat czyli niedlugo po tym jak sie pojawily i
    wydajemy spore kwoty. Moze ludziska maice pecha ze na was trafilo? System
    monitoruje transakcje nietypowe na znaczne kwoty.