  • 1. Data: 2003-07-24 18:44:46
    Temat: [VW] rezygnacja z papierowych potwierdzen zawarcia umowy lokaty
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Niedawno meldowalem, ze poczta wewnetrzna udalo mi sie wydac dyspozycje
    wstrzymania wysylki papierowych wyciagow z kont eDirect i PlusKonto.

    Dzis udalo mi sie to samo z papierowymi potwierdzeniami zawarcia umowy
    lokaty (bo przychodza, jak sie okazuje, takowe).

    In plus dodam tez, ze od wyslania wiadomosci poczta wewnetrzna do otrzymania
    odpowiedzi tą samą drogą o realizacji dyspozycji upłynęlo tylko 68 minut.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-07-24 18:58:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości <bfp9g9$vf9$1@topaz.icpnet.pl>
    dnia Thu, 24 Jul 2003 20:44:46 +0200, Robert wstukał(a)

    > Dzis udalo mi sie to samo z papierowymi potwierdzeniami zawarcia umowy
    > lokaty (bo przychodza, jak sie okazuje, takowe).

    a owe podpadają pod:
    sporządzenie i wysłanie potwierdzenia transakcji 2,50PLN
    ?

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555
    IIII NNN NN NNN TTT 11 111 55555

  • 3. Data: 2003-07-24 19:00:52
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    d...@i...dyndns.org,
    'Tom N' <n...@i...dyndns.org>:
> [...]
    >
    > a owe podpadają pod:
    > sporządzenie i wysłanie potwierdzenia transakcji 2,50PLN

    Nie, o ile wiem nie ma za nie zadnych bezposrednich oplat.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-07-26 10:58:38
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    I to mi sie wlasnie podoba w VW. Ze poczta wewnetrzna mozna zrobic prawie
    wszystko (podnosilem limity transakcji) i szybko (do 2 h)

    GP

  • 5. Data: 2003-07-26 11:07:58
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bftn0j$hbc$...@n...news.tpi.pl,
    ATZ_Rzeszow <a...@w...pl>:
    > I to mi sie wlasnie podoba w VW. Ze poczta wewnetrzna mozna zrobic
    > prawie wszystko (podnosilem limity transakcji) i szybko (do 2 h)

    To, ze mozna, to bardzo dobrze.
    To, ze nie wiadomo, ze mozna, to juz nie tak dobrze.
    Limity transakcji tez bym wolal sobie zmienic przez WWW, chocby poczta wewn.
    bardziej, ale nie przyszlo mi do glowy, ze mozna, i dzwonilem.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-07-26 17:58:32
    Od: g...@o...pl

    > In plus dodam tez, ze od wyslania wiadomosci poczta wewnetrzna do otrzymania
    > odpowiedzi tą samą drogą o realizacji dyspozycji upłynęlo tylko 68 minut.

    To ja tez ich pochwale-pytalam poczta wewnetrzna kiedy moge spodziewac sie
    wygranego laptopa-bardzo szybko dostalam odpowiedz, ze mam go sie spodziewac za
    1-2 dni. Laptopik przyjechal po 1 dniu, a na drugi dzien mila pani zadzwonila
    dodatkowo zadzwonila z zapytaniem, czy komputer aby dotarl :-)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-07-26 18:57:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    Użytkownik <g...@o...pl>:

> [...]
    > mam go sie spodziewac za 1-2 dni. Laptopik przyjechal po 1 dniu, a na
    > drugi dzien mila pani zadzwonila dodatkowo zadzwonila z zapytaniem,

    Zgoła przypomina to odwrotność innego banku w podobnej sytuacji ;/

    P.S. To przez ten laptopik tak Ci spadła aktywnosc? ;)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-07-27 21:59:31
    Od: g...@o...pl

    > Zgoła przypomina to odwrotność innego banku w podobnej sytuacji ;/

    Niestety :-/

    > P.S. To przez ten laptopik tak Ci spadła aktywnosc? ;)

    Nie :-) Pracy wiecej, cieplej sie zrobilo, wiec przy kompie mniej sie siedzi, a
    i lenistwo letnie zrobilo swoje ;-)))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-07-27 22:01:36
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    Użytkownik <g...@o...pl>:

    > Nie :-) Pracy wiecej, cieplej sie zrobilo, wiec przy kompie mniej sie
    > siedzi, a i lenistwo letnie zrobilo swoje ;-)))

    ... a i refleks jakby gorszy ;))

    ale idzie ochlodzenie, przynajmniej na dzien-dwa :)

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-07-27 22:05:16
    Od: g...@o...pl

    > ... a i refleks jakby gorszy ;))

    No nie :-))) ?

    > ale idzie ochlodzenie, przynajmniej na dzien-dwa :)

    To fajnie :-))) Bedzie mozna troche pozyc :-))

    Pozdrowienia,
    Glenn