    From: z...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW - przeglad zlecen
    Date: 16 Nov 2003 09:38:38 +0100

    > 6...@n...onet.pl,

    > Probowalem szukac... bez skutku. Ciekawe, gdzie tez sie schowala :))

    Ufff... już jestem!
    Mam kłopoty z łączem do netu (zrywa mi połączenia z nieznanych dotychczas
    powodów).

    Ad rem (tym razem dość szybko sobie trasę przypomiałem):
    * 'Zlecenia'
    * 'Nowe zlecenie'
    * 'Przelew kwoty deklarowanej'
    * 'Stałe'
    * 'Wybierz z listy'
    * 'Dalej'
    * podać datę początkową
    * podać datę końcową ('Wybór daty') dowolną sufitową-przyszłą, najlepiej jak
    najdalszą
    * 'Dalej'
    * zaznaczyć: 'Zlecenie ma być powtarzane wg. terminarza' !!!
    * uzupełniać 'Terminarz' wg. potrzeb kwotowo-terminowych. Mamy tu do
    dyspozycji 60 rekordów, więc przy płatnościach comiesięcznych powinno starczyć
    na 5 lat !.

    Powodzenia!

    BTW- OT: Pytanie - również do Glenn - jako do starszych niż ja - stażem userów
    VWB:
    Przy zakładaniu listy 'Odbiorców' na arkuszu widnieje kolumna "IVR". Jak tą
    liczbę (?) się wprowadza i do czego to służy? Domyślam się, że do transakcji
    telefonicznych; z tego kanału nigdy dotychczas nie korzystałem, dlatego być
    może to pytanie wydaje się być lamerskie ;)

    Pozdrawiam,
    zd.