  • 1. Data: 2004-05-20 14:21:10
    Temat: [VW] operacje IVR za granicą
    Od: z...@p...onet.pl

    Jak wiadomo, połączenia telefoniczne do VWBanku w celu wykonania operacji na
    rachunku, są bezpłatne. Jak to jest gdy zachodzi potrzeba wykonania transakcji
    kanałem IVR, będąc poza granicą Polski (chodzi mi o telefon zwykły - nie
    komórkowy) ?

    Czy ma ktoś z Was doświadczenie z takiej sytuacji ?

  • 2. Data: 2004-05-20 14:29:37
    Temat: Re: [VW] operacje IVR za granicą
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak to jest gdy zachodzi potrzeba wykonania transakcji
    > kanałem IVR, będąc poza granicą Polski (chodzi mi o telefon zwykły - nie
    > komórkowy) ?

    Nie da się zadzwonić na 0800 z zagranicy. Pozostaje "zwykły" numer - a ten
    jest płatny.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-20 15:06:58
    Od: z...@p...onet.pl

    > Nie da się zadzwonić na 0800 z zagranicy. Pozostaje "zwykły" numer - a ten
    > jest płatny.

    Tak, tego się obawiałem :(

    Dziękuję za informację :)

    --
    Pozdrawiam,
    zd9

  • 4. Data: 2004-05-20 15:31:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Nie da się zadzwonić na 0800 z zagranicy. Pozostaje "zwykły" numer - a ten
    > jest płatny.

    ZTCW do Citi mozna dzwonic z usiech bezplatnie i bez problemu pogadac po
    polsku. Maja numery 0800 w roznych krajach i jakos swoich klientow
    odpowiednio przelaczaja.

    ALe to Citi. Inne banki pewnie na to leja.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-05-20 15:32:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ALe to Citi. Inne banki pewnie na to leja.

    Owszem leją - nawet Inteligo leje ;-)))))

  • 6. Data: 2004-05-20 19:50:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Owszem leją - nawet Inteligo leje ;-)))))

    Nawet bym sie specjalnie nie zdziwil gdy Inteligo nie chcialo slac
    korespondencji za granice. Ale moge sie mylic. ;-)

    Bartol

  • 7. Data: 2004-05-20 21:30:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Nawet bym sie specjalnie nie zdziwil gdy Inteligo nie chcialo slac
    > korespondencji za granice. Ale moge sie mylic. ;-)

    Mylisz się. Nawet numer zagraniczny możesz podać za kontaktowy. :-)

  • 8. Data: 2004-05-20 21:41:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Mylisz się. Nawet numer zagraniczny możesz podać za kontaktowy. :-)

    No prosze. Ale konta z zagranicy zalozyc sie nie da i to bieda. ;-)

    Bartol