  • 1. Data: 2004-05-20 14:26:36
    Temat: Obsługa via Internet w marmurku
    Od: "Gregory" <m...@p...com.pl>

    Który tradycyjny bank wybrać. Chodzi o to, że potrzebuje aby był to:
    - marmurek, abym mógł wpłacać gotówkę
    - poza tym 99% kontaktów z bankiem chcę dokonowywać za pośrednictwem Internetu.

    Mam już konto w Inteligo i mBanku, więc dzięki za rady dot. zostania wyłącznie
    wirtualnym klientem.

    Obecnie mam też E-Sez@ma w BPH, ale nie wiem dlaczego z komputera z którego
    korzystam w biurze akurat ten system bankowy nie mogę obslugiwać, tzn. chodzi
    ale tak wolno, że nie mam do niego cierpliwości. Zmieniałem ustawienia
    IExplorer zgodnie z zaleceniami infolinii i nic. Inne systemy (inteligo i
    mbank) chodzą jak burza.

    Potrzebuje więc takiego banku, którego system internetowy będzie równie dobrze
    chodził jak te z banków internetowych.

    Z góry dzięki za pomoc.

    Pzdr

    Gregory

  • 2. Data: 2004-05-20 15:11:52
    Temat: Re: Obsługa via Internet w marmurku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregory" <m...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości news:44a2.000006f6.40acc01b@newsgate.onet.pl...
> [...]
    Internetu.

    > Mam już konto w Inteligo i mBanku, więc dzięki za rady dot. zostania
    E-konto pro w Lukas Banku. Wszystkie operacje przez internet +placowka np do
    wplat

  • 3. Data: 2004-05-20 15:14:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Gregory napisał:

> [...]
    >
    > Mam już konto w Inteligo i mBanku, więc dzięki za rady dot. zostania wyłącznie

    Czekaj, czekaj. Jeśli chodzi Ci tylko o _wpłaty_ - to właśnie inteligo. :-)

  • 4. Data: 2004-05-20 15:34:20
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Czekaj, czekaj. Jeśli chodzi Ci tylko o _wpłaty_ - to właśnie inteligo. :-)

    Dokladnie. A jesli marmurek musi byc, to moze Millenium? Oddzialow maja
    jak psow, a Millenet jest calkiem, calkiem.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-05-20 17:44:53
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    > Dokladnie. A jesli marmurek musi byc, to moze Millenium? Oddzialow
    > maja jak psow, a Millenet jest calkiem, calkiem.

    Zgoda. A może Integrum BGŻ? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 6. Data: 2004-05-20 19:40:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr Grzegorz Skowroński napisał:
    > Zgoda. A może Integrum BGŻ? :)

    Albo (tfu tfu! ;-) BZWBK :)

  • 7. Data: 2004-05-20 19:45:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

    > Albo (tfu tfu! ;-) BZWBK :)

    No wiesz, ja bym tego banku najwiekszemu wrogowi nie polecil :-) (wierze ze
    tfu tfu w Twoim poscie oznacza to samo :D)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-05-20 20:14:19
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
> [...]
    >>
    > No wiesz, ja bym tego banku najwiekszemu wrogowi nie polecil :-)
    > (wierze ze tfu tfu w Twoim poscie oznacza to samo :D)

    Ależ panowie, trochę powagi ;D
    Ja tam BGŻ polecałem całkiem serio :D

  • 9. Data: 2004-05-20 20:14:39
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:

    > Ależ panowie, trochę powagi ;D
    > Ja tam BGŻ polecałem całkiem serio :D

    Polecam również.

    Choć nie każdemu wystarczy tak skromna ilość bankomatów...

    Marek

  • 10. Data: 2004-05-20 20:16:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Madej" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w
    wiadomości news:c8j3ko$p2j$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Choć nie każdemu wystarczy tak skromna ilość bankomatów...

    ING BSK - Bankomatu wlasne + euronet za 1 zł. Kolejek nie stwierdzam w
    oddzialach.

    --
    JaKi