    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW bank czy nie bank ?
    Date: Sun, 29 Feb 2004 21:13:10 +0100

    W wiadomości <news:c1sige$miq$1@news.onet.pl>
    dnia 29 luty 2004, Wojciech Nawara wstukał(a)

    > Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    >
    > Nieprawda. Od razu jest aktywny.

    Czyżby? IMO jest aktywowany po telefonie do VW w ciągu 24h

    > Masz rację. Chociaż mogliby to opisać na http://www.vwbankdirect.pl/ ->
    > otwórz konto.

    To jak mnie się udaje zakładać lokaty (nieCertyfikat) i jeszcze dostaję
    snail mailem potwierdzenia?

    > Ile razy próbowałeś wykonać ten przelew? Bo klucz jest czasami odrzucany,
    > ale po odczekaniu do następnego wskazana jest już OK.

    Klucz jest jednorazowego użytku i aby kolejny raz "podpisać" trzeba
    odczekać (max minutę), aby wskazanie tokena się zmieniło .

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem