  • 11. Data: 2004-08-10 14:05:16
    Temat: Re: [VW] Lekki skandal z lokatami
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    SEBEK napisał:
    > Błedy każdy popełnia. Sztuką jest się przyznac i naprawić. VW jest
    > super. Mnie pasuje tez offlihnowość, bo jak się rozmyślę to zdążę
    > jeszcze odwołać. I wyplaty z bmatów są za free.

    Jak za darmo, kiedy za 1,5 zł (przy wypłacie gotówki poniżej 400
    złotych). To jest takie same darmo jak przelewy w mBanku ;) Chłopie,
    czytałeś Ty kiedyś Tabelę Opłat i Prowizji VW Bank Direct Polska? -
    http://www.vwbankdirect.pl/prowizje.html

    K.

  • 12. Data: 2004-08-10 14:33:25
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > złotych). To jest takie same darmo jak przelewy w mBanku ;) Chłopie,
    > czytałeś Ty kiedyś Tabelę Opłat i Prowizji VW Bank Direct Polska? -

    Ma od dawna kartę w VW bo jest super i nie zapłaciłem ani złotówki. Wszytkie
    wypłaty mam con najmniej 400pln. A w mbanku jak puścisz przelew powyżej 400
    to jest on za darmo???

    Więc co jest jak w mbanku?

    Seba

  • 13. Data: 2004-08-10 14:37:07
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > I nic w tym nie ma dziwnego. Założyłeś lokaty o % zmiennych. Więc % uległy
    > zmianie ;-))) A że VW wycofał Twoje lokaty z oferty i chce Cię w ten
    sposób
    > "zmusić" do ich zerwania, to już inna sprawa. Z czym chcesz iśc do tego
    > arbitra? Z tym, że lokata Ci się odnowiła na nowych warunkach ;-))) ?

    Halo, halo, mam nadzieje, ze zartujesz?
    No na szczescie okazalo sie co innego, ale idac Twoim tokiem myslenia, to
    rozumiem, ze gdyby ktos zalozyl gdzies lokate roczna o zmiennym
    oprocentowaniu i w pol roku po zalozeniu bank by obnizyl oprocentowanie do
    0,05% to wszystko byloby w porzadku?
    Pozdr.
    MM

  • 14. Data: 2004-08-10 15:37:10
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 10 sierpień (wtorek) gdy o godzinie 16:05 *Krystek* napisał(a) :

    > Jak za darmo, kiedy za 1,5 zł (przy wypłacie gotówki poniżej 400
    > złotych). To jest takie same darmo jak przelewy w mBanku ;)
    no tak jeśli do bankomatu po 10zł biegasz to VW nie dla ciebie:)
    jak miesiecznie wykonujesz ok 50 przelewów to mBank już nie jest taki
    darmowy.
    a jak jescze prowadzisz działalność gosp. i US zarząda od ciebie wyciąg z
    konta to też masz za darmo ???
    no i te bezpłatne bankomaty mBanku. jak mieszkasz w stolicy lub wiekszym
    mieście to może i OK, ale jak w "zadupowicach" gdzie sa trzy bankomaty na
    krzyż to napewno żaden z nich nie jest euronetu :) .
    no i jeszcze syndrom 10 każdego miesiąca - pomijam system bo pewnie to
    kiedyś poprawią - pod każdym pie.... bankomatem kolejka na 100m - a ja
    biore kase gdzie mi pasuje.

    Fakt trzeba wybrać conajmniej 400zł by był za darmo ale ja nie mam czasu by
    biegać po 10zł do bankomatu
    w VW moge nawet z komórki ZA DARMO dzwonić na VWlinie.
    ale nie uważam że VW jest jakiś najlepszy - bo nie jest.
    IMHO nie ma najlepszego banku każdy ma jakieś mankamenty a Ty wybierając
    godzisz się na to lub nie.

    Daniel
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 15. Data: 2004-08-10 15:46:36
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Daniel Karasek wrote:

    > IMHO nie ma najlepszego banku każdy ma jakieś mankamenty a Ty wybierając
    > godzisz się na to lub nie.

    oczywiście że nie ma i nigdy nie będzie.
    wyobraź sobie co by było gdyby np, po staremu mBank miał darmowe
    przelewy, dodatkowo, na mocy porozumienia z multi, wpłaty w okienkach
    bez prowizji (i procenty jak w vw :).
    byłby to najlepszy bank w pl.

    Wiesz co by sie wtedy stało?

    Banki zaczęły by ze sobą naprawde konkurować, walczyć o klientów,
    obniżać prowizje i podnosić procenty

    to już by była prosta linia do upadku rynku banków w pl
    potem byłyby nowe banki z 0.01% i mega prowizjami i opłatami

    *dlatego żaden bank nie może być znacznie lepszy niż inne*

    --
    rufio.pzdr();
    bp,nmsp ;)

  • 16. Data: 2004-08-10 16:40:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    SEBEK napisał:
    > Ma od dawna kartę w VW bo jest super i nie zapłaciłem ani złotówki.
    > Wszytkie wypłaty mam con najmniej 400pln.

    Wiesz, z tymi darmowymi wypłatami to jest takie samo gadanie jak to, że
    mając konto VIP mam bezpłatne prowadzenie rachunku, tyle że, by mieć
    konto VIP-a trzeba wpłacić określoną (dużą) sumę do banku. Ilu jest
    takich co wypłaca zawsze powyżej 400 złtych jednorazowo? Jak Ci się
    zdarzy wypłacić mniej to oczywiście skasują prowizję, więc nie pisz, że
    wypłaty z bankomatów są za darmo. Poza tym chyba lepiej płacić (o ile
    jest taka możliwość) za towary / usługi jakąkolwiek kartą a nie wypłacać
    ciągle gotówkę. Ale co kto lubi...

    K.

  • 17. Data: 2004-08-10 17:01:13
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Odnosnie VW, jesli robimy zakupy w sklepie karta platnicza to czy musimy
    wklepac PIN ?

  • 18. Data: 2004-08-10 17:45:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    SEBEK napisał:
> [...]

    mając konto VIP mam bezpłatne prowadzenie rachunku, tyle że, by mieć
    konto VIP-a trzeba wpłacić określoną (dużą) sumę do banku. Ilu jest
    takich co wypłaca zawsze powyżej 400 złotych jednorazowo? Jak Ci się
    zdarzy wypłacić mniej to oczywiście skasują prowizję, więc nie pisz, że
    wypłaty z bankomatów na kartę VW Banku są za darmo. Poza tym chyba

  • 19. Data: 2004-08-11 07:55:43
    Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres>

    Był 10 sierpień (wtorek) gdy o godzinie 17:46 *ruf10* napisał(a) :

    > oczywiście że nie ma i nigdy nie będzie.

    zgadzm sie w całej rozciągliwosci.
    i nawet cieszy mnie że nie ma zbyt wielu pochlebnych opini o VW, i drwią z
    off-linowości itd.
    powiem wręcz że nie zależy mi aby był jakiś większy napływ klientów ,wręcz
    przeciwnie, bo tak to jest że jak już się bank "nachpie" to robi małe
    kosmetyczne zmiany w TOIP,

    gdyby spełniła się taka wizja jaka opisujesz zapewne trwało by to krótko i
    tu TOIP miała by kilka poprawek. w końcu gdzie byś poszedł? do
    konkurencji? nie ma konkurencji :D :D

    Daniel
    "kontrola najwyższą formą zaufania"

  • 20. Data: 2004-08-11 09:13:47
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-08-10, Daniel Karasek <P...@t...moj.adres> wrote:
    > Był 10 sierpień (wtorek) gdy o godzinie 16:05 *Krystek* napisał(a) :
    > w VW moge nawet z komórki ZA DARMO dzwonić na VWlinie.
    Wytlumacz mi jak nie mając Ideii mam dzwonić do VW za free z komorki..
    Bo jeśli masz Idee to znów - "odtrożnie dawkujesz prawdę" ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE