  • 1. Data: 2003-11-12 16:56:56
    Temat: VW Debet ?
    Od: "Damian" <t...@w...pl>

    Witam

    Mam na Konto e-direct np 1800zł, wypłacam z bankomatu 1000zł a nastepnie
    przelewam 1000 zł . Caly czas na Plus Konta mam okolo 5000zł. Czy w takim
    przypadku po rozliczeniu wypłaty z bankomatu na rachunku zrobi mi sie debet
    czy bank pobierzie barkujaca kwote za Plus Konta.

    Pozdrawiam i czekam na jakas odpowiedz.
    Damian

  • 2. Data: 2003-11-12 17:01:50
    Temat: Re: VW Debet ?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    debet
    > czy bank pobierzie barkujaca kwote za Plus Konta.

    Z pluskonta nic nie zostanie pobrane (to osobne konto). Jeżeli wypłacisz z
    bankomatu to VW nie zakłada od razu blokad, więc jeżeli zdążysz uzupełnić
    saldo do momentu rozliczenia wypłaty, to nie wpadniesz w debet.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-11-12 17:03:25
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    botoot$jtp$...@n...onet.pl,
    Damian <t...@w...pl>:
> [...]
    > 5000zł. Czy w takim przypadku po rozliczeniu wypłaty z bankomatu na
    > rachunku zrobi mi sie debet czy bank pobierzie barkujaca kwote za

    Powstanie debet. Lepiej szybko przelej brakujaca kwote z PlusKonta zanim sie
    zdazy rozliczyc wyplata gotowkowa.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-12 17:36:20
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dzieki za odpowiedz. A czy wiadomo jak szybko VW rozlicza wypłaty z
    > bankomatów ?

    U mnie tak ok. 2 dni, ale reguły chyba na to nie ma.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-11-12 17:37:41
    Od: "Damian" <t...@w...pl>

  • 6. Data: 2003-11-12 17:45:42
    Od: "Damian" <t...@w...pl>

    > U mnie tak ok. 2 dni, ale reguły chyba na to nie ma.
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    OK.

    Ps. Jak ty to robisz ze twoja odpowiedz pojawila sie o 18:36,a moje pytanie
    18:37

    Damian

  • 7. Data: 2003-11-12 18:03:26
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Tak samo jest w mBanku i w innych bankach. Nic się nie stanie, jeśli
    będziesz miał kredyt odnawialny pozwalający na debet do pewnego poziomu.

  • 8. Data: 2003-11-12 18:11:17
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    botsm6$o8b$...@a...news.tpi.pl,
    Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl>:
    > Tak samo jest w mBanku i w innych bankach. Nic się nie stanie, jeśli
    > będziesz miał kredyt odnawialny pozwalający na debet do pewnego
    > poziomu.

    ???
    Po co mieszasz do tego mBank? Tym bardziej, ze jestes w bledzie, bo akurat
    nie jest tak samo.

    P.S. Ja sie w ogole nie pytalem o kredyt odnawialny - ja tylko odpowiadalem
    na pytanie.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-11-12 18:18:52
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Damian" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ps. Jak ty to robisz ze twoja odpowiedz pojawila sie o 18:36,a moje
    pytanie
    > 18:37

    Bo Glenn już przewiduje pytania. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl

  • 10. Data: 2003-11-12 19:17:11
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ps. Jak ty to robisz ze twoja odpowiedz pojawila sie o 18:36,a moje
    pytanie
    > 18:37

    Przewiduję Twoje pytania (taka intuicja kobieca ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn