  • 1. Data: 2003-11-12 14:53:13
    Temat: BP + Citi
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Nikt nic nie pisze na ten temat, więc podaję linka:
    http://www.partnerclub.pl/page.php?menu=partnerzy&pa
    rtner=citibank
    Niestety na stronach Citi cisza. Nie wiadomo czy test jakaś promocja tych
    kart. Jeżeli nie ma i są to zwykłe karty VISA silver i gold to trochę drogie
    w utrzymaniu...

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 2. Data: 2003-11-12 15:06:07
    Temat: Re: BP + Citi
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/12/2003 3:53 PM, Użytkownik Piotr Hołda (usuń z adresu co
    niepotrzebne) napisał:

    > Nikt nic nie pisze na ten temat, więc podaję linka:
    > http://www.partnerclub.pl/page.php?menu=partnerzy&pa
    rtner=citibank

    Bylo...

    > Niestety na stronach Citi cisza.

    Bo nie sprzedajemy ich jeszcze...

    > Nie wiadomo czy test jakaś promocja tych
    > kart.

    Bedzie, na pewno przez 3 m-ce ;)

    > Jeżeli nie ma i są to zwykłe karty VISA silver i gold to trochę drogie
    > w utrzymaniu...

    Tzn?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-11-12 17:19:39
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Bo nie sprzedajemy ich jeszcze...

    My? Masz cos z Citi wsponego? Jesli tak to fajnie... ;-)

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    silver BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/

  • 4. Data: 2003-11-12 17:35:03
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/12/2003 6:19 PM, Użytkownik Baton napisał:

    > My? Masz cos z Citi wsponego?

    Jeszcze :)

    > Jesli tak to fajnie... ;-)

    Czemu?:)

  • 5. Data: 2003-11-12 18:04:57
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:boti95$q4d$1@absinth.dialog.net.pl,
    niejaki(a): Marcin Nowakowski z adresu <m...@i...usunto.pl>
    napisał(a):

    > Tzn?

    Tzn., że 6,5*12 + 75 to sporo za KK.
    Muszę tutaj zaznaczyć że kolor KK nie ma dla mnie żadnego znaczenia.
    Nie widzę nic prestiżowego w pożyczaniu od banku pieniędzy :-)
    To się, po prostu, opłaca albo nie.

  • 6. Data: 2003-11-12 18:31:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 11/12/2003 7:04 PM, Użytkownik Piotr Hołda (usuń z adresu co
    niepotrzebne) napisał:

    > Tzn., że 6,5*12 + 75 to sporo za KK.

    Hm, tak, ale tyle kosztuje Visa Citka, wiec to bez roznicy czy BP czy
    nie BP :>
    Ta BP bedzie kosztowac 30zl za silver za glowna i 0zl za dodatkowe
    (chyba do konca stycznia, nie pamietam, moge sprawdzic jutro)

  • 7. Data: 2003-11-12 19:16:28
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ta BP bedzie kosztowac 30zl za silver za glowna i 0zl za dodatkowe
    > (chyba do konca stycznia, nie pamietam, moge sprawdzic jutro)

    "zapomniałeś" o 12*6,5 czy też tej karty to nie dotyczy?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-11-12 19:24:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-11-12 20:16, Użytkownik Glenn napisał:

    > "zapomniałeś" o 12*6,5 czy też tej karty to nie dotyczy?

    Pakiet bezpieczenstwa? Oczywiscie, dotyczy :)

  • 9. Data: 2003-11-12 19:41:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Pakiet bezpieczenstwa? Oczywiscie, dotyczy :)

    No więc nie 30 zł, a razem 108 - ta oferta nie jest powalająca.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-11-12 21:21:18
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

> [...]
    > Niestety na stronach Citi cisza. Nie wiadomo czy test jakaś promocja tych
    > kart. Jeżeli nie ma i są to zwykłe karty VISA silver i gold to trochę

    w sprzedazy od 15 listopada;
    cena promocyjna - 30zl za pierwszy rok uzytkowania;
    pakiet bezpieczenstwa - o3wiscie w przypadku korzystania w danym miesiacu z
    karty - 6,5;
    punkty w BP PC naliczane za wszystkie zakupy karta, nie tylko na stacjach +
    dodatkowo za zakupy paliwa na stacjach BP - czyli podwojnie :)
    i jeszcze pare innych bajerow

    pzdr.

    bulba