  • 1. Data: 2006-06-17 10:01:15
    Temat: VW Bank - kursy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Nie widzę tego w żadnym miejscu na vwbankdirect; po jakim kursie (i
    gdzie jest ta tabela?) VW rozlicza transakcje dokonane ichniejszymi Visami?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 2. Data: 2006-06-17 10:12:18
    Temat: Re: VW Bank - kursy
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > Nie widzę tego w żadnym miejscu na vwbankdirect; po jakim kursie (i
    > gdzie jest ta tabela?) VW rozlicza transakcje dokonane ichniejszymi
    > Visami?

    Są na stronie NIemieckiej centrali banku w Niemczech bo tak jest kożystniej.
    Zauważ ze VW ma NAJLEPSZE kursy dla Plski

    jk

  • 3. Data: 2006-06-17 12:07:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-17 12:12, osobnik k...@p...ffpe.pl stwierdził, iż:
    > Są na stronie NIemieckiej centrali banku w Niemczech bo tak jest kożystniej.

    Z czego to wynika i gdzie ta tabela się znajduje?

    > Zauważ ze VW ma NAJLEPSZE kursy dla Plski

    Chętnie bym to zauważył, jakby VW Bank Direct upublicznił gdzieś tabele
    kursowe.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2006-06-17 15:22:16
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    [ciach...]

    Marcin... nie zauważyłeś może czegoś... A mianowicie z kim dyskutujesz ;)
    Tyle już przebywasz na grupie i dajesz się tak nabrać.

    --
    Dawid

  • 5. Data: 2006-06-17 18:22:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-17 17:22, osobnik Dawid Kulbicki stwierdził, iż:
    > Marcin... nie zauważyłeś może czegoś... A mianowicie z kim dyskutujesz ;)

    Zauważyłem, dlatego poprosiłem o źródło jego (jej?:>) niesamowitych
    rewelacji ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2006-06-17 19:10:00
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2006-06-17 17:22, osobnik Dawid Kulbicki stwierdził, iż:
    >
    > Zauważyłem, dlatego poprosiłem o źródło jego (jej?:>) niesamowitych
    > rewelacji ;)

    Moim zdaniem niepotrzebnie. Przecież i tak nic ciekawego się nie dowiesz
    a wyciągasz największego (i chyba jedynego prawdziwego) trolla tej grupy
    z KF.

    --
    Dawid

  • 7. Data: 2006-06-17 19:22:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-17 21:10, osobnik Dawid Kulbicki stwierdził, iż:
    > Moim zdaniem niepotrzebnie.

    Pewnie masz całkowitą rację.

    > Przecież i tak nic ciekawego się nie dowiesz
    > a wyciągasz największego (i chyba jedynego prawdziwego) trolla tej grupy
    > z KF.

    Każdy troll zasługuje na ostatnią szansę. Ten właśnie ją dostał :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2006-06-18 07:12:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:e70ju0$3f0$1@news.dialog.net.pl...
    > Nie widzę tego w żadnym miejscu na vwbankdirect; po jakim kursie (i
    > gdzie jest ta tabela?) VW rozlicza transakcje dokonane ichniejszymi
    > Visami?

    Aktualny kurs EUR dla kart widnieje w syst. transakcyjnym w zakladce
    przelewy. Na stronie brak tych informacji.

  • 9. Data: 2006-06-18 09:12:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-06-18 09:12, osobnik Krzysztof stwierdził, iż:
    > Aktualny kurs EUR dla kart widnieje w syst. transakcyjnym w zakladce
    > przelewy. Na stronie brak tych informacji.

    Dzięki.
    Znalazłem wczoraj zapis w umowie o kartę (która nie znajduje się tam,
    gdzie logicznie można jej szukać, tylko w "centrum formularzy"), że Bank
    przelicza transakcje w walucie lokalnej na EUR po kursie Visy, a
    następnie z EUR na PLN po swoim, który do wglądu jest w siedzibie Banku
    ( :-)) ).
    Tabeli kursowej Visa oczywiście też nigdzie nie ma, więc pytanie, jak
    się te kursy mają do kursów NBP?

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2006-06-18 09:31:57
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Marcin Nowakowski" wrote

    > Tabeli kursowej Visa oczywiście też nigdzie nie ma,[...]

    tabelę kursową Visy znajdziesz tutaj :-)
    http://corporate.visa.com/pd/consumer_ex_rates.jsp

    Mirek
    http://kredytbankowy.com