  • 1. Data: 2003-11-22 23:18:37
    Temat: VW Bank i zakładanie konta
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Witam !!

    Jak wyglada procedura zakladania konta w VW? Ile to czasu trwa..

    4 listopada kurier zabral podpisany wniosek i cisza nastała....

    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2003-11-23 00:08:45
    Temat: Re: VW Bank i zakładanie konta
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    kovalek wrote:
    > Witam !!
    >
    > Jak wyglada procedura zakladania konta w VW? Ile to czasu trwa..
    >
    > 4 listopada kurier zabral podpisany wniosek i cisza nastała....

    U mnie od wysłania zgłoszenia (pocztą) do otrzymania tokenu i karty
    mineło 6 tygodni.
    Zawsze możesz wykręcić 0800103301 i spytac co się dzieje z Twoim
    wnioskiem.

    MichalL

  • 3. Data: 2003-11-23 12:40:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 23 Nov 2003 00:18:37 +0100, w <3fbff246$1@news.home.net.pl>, "kovalek"
    <k...@o...pl> napisał(-a):

    BTW. Co wystarczy im wysłać w liście? Rozminąłem się z kurierem, nawiasem
    bardzo nieeleastycznych mają kurierów (nie może umówić się na inny termin, nie
    może podwieźć do innego miejsca, bo nie jego rejon, nie może przekazać koledze
    obsługującemu rejon, bo trzeba samodzielnie zadzwonić do centrali, ale telefonu
    nie może podać, bo nie zna -- ROTFL!).

  • 4. Data: 2003-11-23 12:55:46
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    a...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:
    > Sun, 23 Nov 2003 00:18:37 +0100, w <3fbff246$1@news.home.net.pl>,
    > "kovalek" <k...@o...pl> napisał(-a):
    >
    > BTW. Co wystarczy im wysłać w liście?

    Umowe. Ale formularz ident. musisz zalatwic na poczcie (z listy na
    odwrocie), bo musza sprawdzic Twoja tozsamosc.

    Z kurierami tak bywa - rozni sa.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-23 15:38:04
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 23 Nov 2003 13:55:46 +0100, w <bpqapc$cn4$1@topaz.icpnet.pl>, "Robert"
    <u...@o...pl> napisał(-a):

    > a...@4...com,

    > Umowe. Ale formularz ident. musisz zalatwic na poczcie (z listy na
    > odwrocie), bo musza sprawdzic Twoja tozsamosc.

    Zostawiam to poczcie, czy oni tylko przybijają pieczątkę na formularzu, a ja
    potem wysyłam samodzielnie?

  • 6. Data: 2003-11-23 15:46:56
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

    > Zostawiam to poczcie, czy oni tylko przybijają pieczątkę na
    > formularzu, a ja potem wysyłam samodzielnie?

    Oni mają to wysłać. Czasem można im podsunąć umowę też, żeby dołączyli, choc
    nie mają obowiazku. Tyle pamietam z grupy (ja korzystalem z kuriera). Wiecej
    szczegolow znajdziesz w archiwum grupy z okresu, gdy zniesli oplaty a
    przedtem dawali nagrody (chyba ok. maja-czerwca).

    --
    Robert