  • 11. Data: 2003-08-10 22:42:27
    Temat: Re: VW Bank e-direct standard... there is non higher?
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Było to już omawiane ich infolinia zdecydowanie twierdzi że, jest to pomyłka
    na portalu "gazety" mam to i nagrane w rozmowach ze mną i potwierdzone
    mailem z banku (nie wiem dlaczego nie mogą przycisnąć gazety żeby to
    zmienili???). Z resztą jest to jedyne miejsce gdzie jest taka informacja,
    chyba że, ktoś znalazł coś jeszcze.

    bank osobiście polecam (zresztą to nic nie kosztuje )))

    pozdrawiam
    A.

  • 12. Data: 2003-08-11 06:49:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "GR8" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie jest haczyk? Nie wierzę, że nie ma żadnych minusów... wtedy mbank
    nie
    > był by taki popularny...

    1. mPrzyjazność mBanku :)))))
    2. mLinki dostępne non-stop
    3. aktualizacja on-line
    4. duże zaplecze w postaci BRE jako gwarancja rozwoju i utrzymania wysokiego
    poziomu usług

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 13. Data: 2003-08-11 10:53:11
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    Gdyby rzeczywiscie od 2004 r. mieli wprowadzic oplate to 80% klientow
    odplyneloby szybko. Bo wiekszosc z nich to takie same dusigrosze jak ci w
    mbanku :) (do ktorych zreszta tez sie zaliczam :)

    GP

  • 14. Data: 2003-08-11 14:23:44
    Temat: Re: Token VW
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Właśnie to miałem na myśli.

    > Był swego czasu post, który sugerował, że motywacją zniesienia opłaty była
    > nadmierna liczba zakupionych tokenów, stąd zapewne ten motyw tutaj.

    Właśnie to miałem na myśli (po raz drugi) :-)))

    Pozdrawiam

    Marek

  • 15. Data: 2003-08-11 17:23:58
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    No i sprawa się wyjaśniła, chyba czytają listę :-)))

    http://www2.gazeta.pl/vwbankdirect/1,44266,1443741.h
    tml

    pozdrawiam
    A.

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bh68uf$41t$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 16. Data: 2003-08-11 20:24:45
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    W dniu 2003-08-10 21:29, GR8 napisał(a):

> [...]
    >
    >Gdzie jest haczyk? Nie wierzę, że nie ma żadnych minusów... wtedy mbank nie

    Moim zdaniem obsługa mBanku jest o niebo wygodniejsza. VW jest mało
    przejrzysty i offline.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 17. Data: 2003-08-12 10:34:23
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    citi69 <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No i sprawa się wyjaśniła, chyba czytają listę :-)))
    >
    > http://www2.gazeta.pl/vwbankdirect/1,44266,1443741.h
    tml

    > pozdrawiam
    > A.

    I bardzo dobrze!Powinno być tak od razu.Może i ja się skuszę?!
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 18. Data: 2003-08-12 16:20:36
    Od: "GR8" <g...@w...pl>

    Użytkownik "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem obsługa mBanku jest o niebo wygodniejsza. VW jest mało
    > przejrzysty i offline.

    Czy offline oznacza, że wykonuję przelewy (jakimś programem) a potem łączę
    się z serwerem i wszystko wysyłam? O co dokładnie chodzi?

    Oglądałem wersję demo na stronie VW i interface wyglądał na dość
    przejrzysty - w czym rzecz?

  • 19. Data: 2003-08-12 16:46:48
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Czy offline oznacza, że wykonuję przelewy (jakimś programem) a potem łączę
    > się z serwerem i wszystko wysyłam? O co dokładnie chodzi?

    w mBanku w momencie kiedy zlecisz przelew automatycznie aktualizowane jest
    saldo twoich środków, wszystko odbywa się on-line, w VW jest inaczej, saldo
    aktualizowane jest rzadko (niech mnie ktoś poprawi) raz dziennie ??

    > Oglądałem wersję demo na stronie VW i interface wyglądał na dość
    > przejrzysty - w czym rzecz?

    porównaj sobie demo mBanku http://demo.mbank.pl/index.html z demem VW.
    Spójrz na układ strony, grafikę, kontrast i przede wszystkim na wyrazistość
    !!! mBank jest o niebo lepszy.

    pozdr
    david

  • 20. Data: 2003-08-12 17:16:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > porównaj sobie demo mBanku http://demo.mbank.pl/index.html z demem VW.
    > Spójrz na układ strony, grafikę, kontrast i przede wszystkim na
    wyrazistość
    > !!! mBank jest o niebo lepszy.

    Pozwól, że ocenę przejrzystości każdy sobie dokona samemu. Dla mnie
    interfejs VW jest 300% lepszy i przyjaźniejszy od mBanku. Na mBank mam
    alergię.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara