  • Data: 2003-08-12 17:18:15
    Temat: Re: VW Bank e-direct standard... there is non higher?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "david"
    > w mBanku w momencie kiedy zlecisz przelew automatycznie aktualizowane jest
    > saldo twoich środków, wszystko odbywa się on-line, w VW jest inaczej,
    saldo
    > aktualizowane jest rzadko (niech mnie ktoś poprawi) raz dziennie ??

    Saldo i owszem, jest aktualizowane, ale operacje kartą (blokady) nie są
    widoczne. Wczoraj robiłem zakupy i wziąłem pieniądze z bankomatu a saldo
    e-direct ani drgnie. Ponoć widać to dopiero po rozliczeniu transakcji (wg
    infolinii). Trzeba więc pamiętać ile się już wydało.
    Czy ktoś wie czy da się (umyślnie albo nieumyślnie) zdebetować w ten sposób
    rachunek?

    Bogdan B.