  • Data: 2003-08-12 17:19:55
    Temat: Re: VW Bank e-direct standard... there is non higher?
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2003-08-12 18:46, david napisał(a):

    >w mBanku w momencie kiedy zlecisz przelew automatycznie aktualizowane jest
    >saldo twoich środków, wszystko odbywa się on-line, w VW jest inaczej, saldo
    >aktualizowane jest rzadko (niech mnie ktoś poprawi) raz dziennie ??

    Co więcej jak zlecisz przelew, chyba po godz. 17.00 (dokładnie nie
    pamiętam) to nie ma możliwości jego edycji ani odwołania. Raz pomyliłem
    się w numerze rachunku i nie dało się go już ruszyć. Na szczęście nie
    istniał taki numer (brakowało całego jednego modułu). Do tej pory
    figuruje ten przelew w niezrealizowanych.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.