  • 31. Data: 2003-06-11 12:22:48
    Temat: Re: VW Bank direct - otwieram
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bc75id$6d$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Numer 0801 podają dla "nowych" :-))) Numer, który podałam jest ok. -
    > pod tym numerem będziesz też dokonywał operacji, ale oczywiście będąc
    > "nowym" też możesz z niego skorzystać. Z Vlinką/linem ustalasz termin
    > i godzinę przyjazdu kuriera - u mnie kurier stawił się punktualnie.
    > Umawiałam się na dzień po telefonie.

    Juz!
    Ale nie bylo juz na jutro terminow, piatek rano.
    Dzieki :)

    --
    Robert

  • 32. Data: 2003-06-11 16:22:22
    Od: n...@p...onet.pl

    > Juz!
    ale 2 tygodnie za późno!
    Szkoda żeś się tak długo namyślał,
    nie załapiesz się już ani na bryczkę,
    ani na (i)makowe cacko ;(((

    ps. na infolinii VW miałem okazję się dowiedzieć,
    że ... "poczta była za szybka" bo wysłaną w piątek paczkę
    (kuriera miałem w czwatek) dostarczyła już w poniedziałek.
    Zaraz próbowałem się zalogować żeby zarejestrować token
    Po 2 godzinach prób i 4 rozmowach z Vlinkami
    w końcu z którejś 'wycisnąłem' to wyznanie.
    Okazało się, że nie zdążyli wczytać do systemu
    mojego Pinu startowego, a wmawiali mi,
    że nie potrafię go poprawnie wpisać,
    albo, że mój telefon jest zepsuty ...

    pzdr.

  • 33. Data: 2003-06-11 17:16:16
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <n...@p...onet.pl>:

    > że ... "poczta była za szybka" bo wysłaną w piątek paczkę

    Co dostales w tej paczce? ;)

    --
    Robert

  • 34. Data: 2003-06-11 17:52:13
    Od: "m@rkop" <m...@p...pl>

    W artykule <bc75id$6d$1@inews.gazeta.pl> Glenn napisal(a):

    >u mnie kurier stawił się punktualnie.

    Do mnie mial przyjechac w piatek. Przyjechal w poniedzialek,
    ale mnie z kolei nie było. Zadzwonił i umowilismy sie na wtorek.
    Slowa dotrzymal.

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 35. Data: 2003-06-11 19:05:32
    Od: n...@p...onet.pl

    > 5...@n...onet.pl,

    > Co dostales w tej paczce? ;)

    Potwierdzenie zawarcia umowy z numerem konta i
    ładny segregator format A5 z:
    tokenem
    reklamami
    przydatnymi formularzami i kopertą zwrotną
    miejscem na wyciągi :))
    krótkie malutkie instrukcje e- i tele-direct

  • 36. Data: 2003-06-11 23:34:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia 11 Jun 2003 21:05:32 +0200, <n...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > przydatnymi formularzami i kopertą zwrotną
    > miejscem na wyciągi :))
    > krótkie malutkie instrukcje e-i tele-direct

    I brakiem jakiejkolwiek instrukcji, co dalej robic z otrzymanymi fantami
    :-(

    M.

  • 37. Data: 2003-06-12 08:10:44
    Od: n...@p...onet.pl

    > I brakiem jakiejkolwiek instrukcji, co dalej robic z otrzymanymi fantami
    > :-(
    >
    > M.

    Fakt.

  • 38. Data: 2003-06-12 08:25:37
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Fakt.

    ja dostalem kartke a4 z informacjami (jesli chodzi wam o token i jego
    obsluge), oraz malutka niby ksiazeczke z opisem czegos tam (nie czytalem)
    :-)) chyba teleserwis i zalacznik o obslusze on-line (tez nie czytalem wiec
    nie wiem czy cos ciekawego zawiera) co jeszcze mialo bytam byc ?

  • 39. Data: 2003-06-12 09:25:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Thu, 12 Jun 2003 10:25:37 +0200, Krab <_...@h...pl__> napisał:

> [...]
    > :-)) chyba teleserwis i zalacznik o obslusze on-line (tez nie czytalem
    > wiec nie wiem czy cos ciekawego zawiera) co jeszcze mialo bytam byc ?

    Chociazby sposob aktywacji konta. Majac token mozna zakladac, ze ma sie juz
    wszystko, prawda?

    M.

  • 40. Data: 2003-06-14 08:35:42
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprqmmfehm139mw6@news.tpi.pl...

    > I brakiem jakiejkolwiek instrukcji, co dalej robic z otrzymanymi fantami
    > :-(

    Racja. Obecnie dodają dodrukowaną kartkę A4 z iformcjami o obsłudze tokena -
    chodzi o połączenie hasła stałego ze wskazaniem tokena i o konieczności jego
    aktywacji u konsultanta.

    Ale brak jest informacji o tym, że należy oczekiwać na telekod, pin i kartę.

    Powiedziałem o tym konsultantce, ale ona odparła atak twierdząc, że jest to
    zaplanowane i celowo brak jest informacji - dla zwiększenia bezpieczeństwa.
    Chodzi rzekomo o to, że jeśli ktoś przechwyci przesyłkę starrtową - żeby nie
    miał informacji o tym, że jeszcze coś pójdzie...

    Poza tym - dziwi mnie fakt przesyłania telekodu listem zwykłym...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782