eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVW Bank - ERROR? › Re: VW Bank - ERROR?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news2.icm.edu.pl!news.one
    t.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VW Bank - ERROR?
    Date: Wed, 26 Nov 2003 13:55:56 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 68
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bq27t0$2es$1@news.onet.pl>
    References: <bpvvo7$4e0$1@news.onet.pl> <5...@n...onet.pl>
    <bq270l$t33$1@news.onet.pl> <bq276h$384$1@topaz.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1069851360 2524 80.51.5.132 (26 Nov 2003 12:56:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 26 Nov 2003 12:56:00 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270394
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bq276h$384$1@topaz.icpnet.pl...

    > > Właśnie zablokowałem sobie dostęp do e-direct. :-)
    >
    > Gratulacje!!! :)

    Dzięki, jestem z siebie dumny, kiedyś mi się to nie udało. :-)

    > Czyli jednak odbiorca przelewu moze nam zablokowac dostep posilkujac sie
    > fragmentem numeru?

    Infolinia zeznała, że:
    blokada jest chyba po pięciu próbach... albo po trzech... :-)

    Ja próbowałem zablokować wpisując w polu klucz dobre hasło i błędne
    wskazanie tokena. Ciekawe czy analogicznie jest wpisując złe hasło i złe
    wskazanie tokena / złe hasło i dobre wskazanie tokena.
    Sprawdź czy porzyblokuje jak się wpisze i błędne hasłi o błędne wskazanie
    tokema - bo jeśli tak, to faktycznie zablokowanie dostępu w przypadku
    poznania numeru rachunku jest banalne. Mnie się już nie chce dzwonić tam
    drugi raz, poświęć się. :-)

    > > Dzwonię.
    >
    > Opisz jak to się odblokowuje.

    Od razu w systenmie widać, że e-direct jest przyblokowany. Konsultant pyta o
    numer rachunku i resetuje dostęp. Przy pierwszym logowaniu, które można
    dokonac od razu wpisuje się w polu klucz samo wskazanie tokena. Później
    pokazuje sie ekranik z prośbą o ustawienie nowego hasła.
    Nie byłbym sobą, gdybym nie wytknął błędu. :-)

    "Twój token jest w trybie wybierania nowego PIN-u.
    Wprowadź nowy PIN w odpowiednie pola i naciśnij klawisz "Wyślij".
    Jeśli się pomylisz naciśnij "Wyczyść".
    PINs must contain 4 to 8 characters and digits."

    Powyższy tekst powinien brzmieć raczej tak:

    "Twój token jest w trybie wybierania nowego HASŁA
    Wprowadź nowe HASŁO w odpowiednie pola i naciśnij klawisz "Wyślij".
    Jeśli się pomylisz naciśnij "Wyczyść".
    HASŁO MUSI ZAWIERAĆ OD 4 DO 8 ZNAKÓW ALFANUMERYCZNYCH"

    Nie wiem skąd pomysł nazwanie hasła akurat tutaj PINem...

    Później pojawia nam się ekran z prośbą o normalne zalogowanie. I znowu błąd.
    :-)

    "Nowe hasło zaakceptowane. Wprowadź ponownie swój identyfikator i nowe
    hasło"

    Powyższe powinno brzmieć:

    "Nowe hasło zaakceptowane. Wprowadź ponownie swój identyfikator i nowY
    KLUCZ"

    Hasło to przecież statyczna część klucza.

    Aż mnie dziwi, że takie błędy można robić... Tym bardziej, że już im kiedyś
    to zgłaszałem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1