  • 1. Data: 2003-11-25 11:24:37
    Temat: VW Bank - ERROR?
    Od: z...@p...onet.pl

    Możecie się zalogować do VWBanku? Odpowiada mi: ERROR-ileś tam :(((

    Podobnie z telefonicznym kanałem (IVR): Zgłasza się pierwszy etap, po
    wyborze "1" jest sygnał wołania, ale nie dochodzi do etapu w którym można się
    logować.

    Ki diabeł? Mają 'pada' w centrum???

  • 2. Data: 2003-11-25 11:55:23
    Temat: Re: VW Bank - ERROR?
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > wyborze "1" jest sygnał wołania, ale nie dochodzi do etapu w którym można się

    Loguję się ale dane konta są z 24.11 z 9:34

    Piotrek

  • 3. Data: 2003-11-25 12:03:56
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Loguję się ale dane konta są z 24.11 z 9:34

    Mnie w ogóle nie wpuszcza. Ale erroruje po polsku, że zły klucz.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-25 12:19:03
    Od: z...@p...onet.pl

    > Loguję się ale dane konta są z 24.11 z 9:34

    A aktualizacja 'ręczna' Ci działa?

  • 5. Data: 2003-11-25 12:20:15
    Od: p...@p...onet.pl

    > A aktualizacja 'ręczna' Ci działa?

    Nie i strasznie wolno wszystko działa .

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-11-25 12:23:34
    Od: z...@p...onet.pl

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mnie w ogóle nie wpuszcza. Ale erroruje po polsku, że zły klucz.

    Próbowałeś powtarzać?

    Zróbiłem 2 próby - trzeciej boję się - by nie zablokować kanału netowego,
    zwłaszcza, że nie mam też dojścia za pomocą IVR.

  • 7. Data: 2003-11-25 14:14:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik z...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > wyborze "1" jest sygnał wołania, ale nie dochodzi do etapu w którym można się

    Czekajcie, niech pomysle, tak,......tak,.... no przeciez to jasne jak
    slonce. Jak mogles na to nie wpasc. Przeciez dzisiaj placi sie VAT, wiec
    czego sie czepiasz?!?!?!?!?!

    mBank Żondzi przez duze Ż,
    Bartol

    ps. moze oni rzeczywiscie wypozyczaja USowi serwery do przetwarzania
    danych? Problem tylko w tym, ze US przetwarza recznie. :-P

  • 8. Data: 2003-11-25 14:47:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > ps. moze oni rzeczywiscie wypozyczaja USowi serwery do przetwarzania
    > danych? Problem tylko w tym, ze US przetwarza >recznie. :-P

    Masz taką obsesję na punkcie mbanku, że piszesz o nich nawet w wątkach o
    innych bankach? Czy Ty naprawdę nie powinieneś się leczyć?

  • 9. Data: 2003-11-25 16:24:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Próbowałeś powtarzać?

    Tak.

    > Zróbiłem 2 próby - trzeciej boję się - by nie zablokować kanału netowego,
    > zwłaszcza, że nie mam też dojścia za pomocą IVR.

    Mam wrażenie, że dostęp do e-direct nie jest w ogóle blokowany. Kiedyś
    chciałem specjalnie przyblokować i też za cholerę nie chciał...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-11-25 16:28:03
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > można się

    > Masz taką obsesję na punkcie mbanku, że piszesz o nich nawet w wątkach o
    > innych bankach? Czy Ty naprawdę nie powinieneś się leczyć?

    Hihihi, o kurka faktycznie. No ladne rzeczy, chyba bede musial sie
    zresetowac. ;-) Moze to dlatego, ze mBank czesto wysiadal akurat w
    dniach kiedy byl najbardziej potrzebny, czyli okolice 10, 20 i 25 dnia
    miesiaca i jak cos w te dni wysiada, to pierwsza mysl, to mBank. :-P

    Czyzby VWBank szedl w slady mBanku? Uuuuuuu, niedobrze :-P

    VWBank zondzi? ;-)
    Bartol