  • 41. Data: 2015-12-16 19:35:56
    Temat: Re: VIVUS szybka pożyczka;)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > No to rzeczywiście skandal - liczę, że nasz rząd rozwiąże ten problem
    > jeszcze przed sprawą frankowiczów!

    No. Rozwiąże.
    Banki będą musiały odprowadzić 20% podatku od każdego udzielonego
    kredytu/ pożyczki.

  • 42. Data: 2015-12-16 19:45:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 grudnia 2015 19:34:34 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > limit kredytowy, nie kredyt.

    Czepiasz sie;)
    Pożyczona kasa- tak lepiej?

  • 43. Data: 2015-12-16 19:49:10
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Czepiasz sie;)
    > Pożyczona kasa- tak lepiej?
    Nie. To kasa którą MOŻESZ pożyczyć. Ale nie musisz.
    KJ

    Mr and Mrs PED, can I borrow 26.7% of the RAYON TEXTILE production of
    the INDONESIAN archipelago?

  • 44. Data: 2015-12-16 19:50:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Czepiasz sie;)
    >Pożyczona kasa- tak lepiej?

    Nie - pozyczona jest dopiero w momencie dokonania zakupu.

    Umowiony limit, to tylko limit.

    J.

  • 45. Data: 2015-12-16 19:52:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

    > Czepiasz sie;)
    > Pożyczona kasa- tak lepiej?

    Nie.
    To nie jest pozyczona kasa.
    To jest obietnica pozycznia kasy.

  • 46. Data: 2015-12-16 19:58:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2015-12-16 o 13:32, J.F. pisze:
    > Nagla awaria, dziecko na ferie potrzebuje, na podreczniki, na wegiel
    > na
    > zime, czy nawet brakuje 500zl do telewizora za 2000, a chcialoby
    > sie
    > miec przed swietami ...
    >
    >Są nagłe sytuacje ale kupna telewizora za taką nie uważam.
    >Jak nie można sobie odłożyć 500 zł przez kilka miesięcy przed
    >świętami na telewizor czy cóś to absolutnie nie można brać kredytu na
    >coś na co kogoś nie stać.

    Zalozenie bylo, ze odlozono 1500, a upragniony telewizor kosztuje
    2000.
    Czy to jest "nie stac" ?

    Czy nawet niekoniecznie upragniony, ale rozsadny ...

    >Namawianie i kuszenie na świąteczne kredyty chwilówki z lichwiarskim
    >procentem powinno być prawnie zakazane jak reklamowanie alkoholu. Też
    >jest szkodliwe i uzależnia.

    I wlasnie dlatego trzeba podniesc limit na karcie kiedy jeszcze mozna
    i sami proponuja.
    Wtedy procent nie jest lichwiarski :-)

    >Gdzie jest UE i jej dyrektywy chroniące maluczkich? ;-)

    Jak widac PIS moglby wydac stosowna ustawe w jedna noc.
    Ale widac ma wazniejsze problemy :-)

    Inna sprawa, ze wieksze zmiany tutaj podwaza dzialanie bankow, i kto
    wtedy da na dzieci ?
    Bo banki, mimo ze procenty maja ograniczone, to lubia sobie uzupelnic
    zysk innymi skladnikami.

    J.

  • 47. Data: 2015-12-16 20:00:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >I słusznie.
    >Jak ktos chce pozyczyc 1500zł na swieta to od razu wiadomo ze wariat
    >a kto
    >by chciał pozyczac wariatowi...

    Alez bank ci pozyczy. O ile oczywiscie masz dochod, a nie zasilek.
    Tylko ze wcale mniej nie wezmie, no i chyba z pare dni trzeba - o ile
    pensja nie wplywa na konto.

    J.

  • 48. Data: 2015-12-16 20:04:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu środa, 16 grudnia 2015 10:29:38 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >1000zł w 3ratach za darmo.
    >https://www.kasastefczyka.pl/klienci-indywidualni/p
    ozyczki/pozyczka-dolacz-do-kasy

    -to nie bank :-)
    -tylko jeden raz ... jak widac i konkurencja ma takie promocje,
    -

    "Warunkiem nabycia członkostwa w Kasie jestpodpisanie deklaracji
    członkowskiej Stowarzyszenia Krzewienia Edukacji Finansowej (SKEF),
    podpisanie deklaracji członkowskiej Kasy oraz wniesienie opłat
    członkowskich w łącznej kwocie 4 PLN, tj. wpisowego (1 PLN),wkładu
    (1PLN), udziału (1PLN)oraz części składki rocznej na SKEF (1 PLN),
    pobieranej po każdym kwartale roku kalendarzowego."

    J.

  • 49. Data: 2015-12-16 20:07:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Sa na tej grupie zawodnicy którzy mają po kilka a może i kilkanaście
    >kart, kont itp. Takie hobby ich sprawa- dla mnie to delikatnie mówiąc
    >dziwne.
    >Trochę już na tym świecie żyję i nie miałem potrzeby posiadania kont
    >w kilku bankach, kilku KK itp. Najzwyczajniej w świecie nie chciałoby
    >mi się tego pilnować.
    >Ale co kto tam lubi.

    -bank czasem zawodzi czy tam aktualizacje przeprowadza - konto w innym
    sie przydaje,
    -wieksze oszczednosci trzeba dywersyfikowac,
    -niektorym sie chce pilnowac dla tych 50-200zl premii od banku,

    J.

  • 50. Data: 2015-12-16 20:09:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ja na przykład staram się nie mieć limitów, bo wiem że jak przyjdzie
    >co
    >do czego to je wykorzystam a potem będe musiał spłacać właśnie wtedy
    >kiedy nie mam. Czy mam psychiczne problemy na punkcie niepanowania
    >nad
    >swoimi długami? Nie powiedziałbym, znam jednak swoje ograniczenia i
    >swoją zdolność do panowania nad pokusami.

    Summa summarum chyba jednak masz drobne psychiczne problemy nad
    panowaniem nad dlugami :-)

    J.