  • 1. Data: 2015-12-15 06:47:04
    Temat: Podatek bankowy, to teraz poleca po %
    Od: max <m...@o...pl>

    Jak wam się zdaje ?? Miały być podwyżki oprocentowania lokat a tu może
    być lipa

  • 2. Data: 2015-12-15 09:04:49
    Temat: Re: Podatek bankowy, to teraz poleca po %
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-12-15 o 06:47, max pisze:
    > Jak wam się zdaje ?? Miały być podwyżki oprocentowania lokat a tu może
    > być lipa

    Banki do tej pory miały w Polsce tak wysokie zyski, że każdy chciał być
    bankiem.

    Trzeba te zyski trochę zmniejszyć. Naprawdę jest sporo miejsca w ich
    portfelach. Mogą próbować naciskać na klientów, ale w dłuższym terminie
    muszą się pogodzić z niższą marżą po prostu.

    W Polsce te marże są bardzo wysokie w porównaniu do reszty UE.

    --
    MN

  • 3. Data: 2015-12-15 10:38:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-15 o 09:04, Marcin N pisze:

> [...]
    > muszą się pogodzić z niższą marżą po prostu.
    >
    > W Polsce te marże są bardzo wysokie w porównaniu do reszty UE.

    Tylko dlaczego marże te zmniejszać socjalistycznymi podatkami, niż
    kapitalistyczną metodą ułatwienia zakładania banków?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-12-15 10:45:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tylko dlaczego marże te zmniejszać socjalistycznymi podatkami, niż
    >kapitalistyczną metodą ułatwienia zakładania banków?

    Bo:
    a) kapitalizm dowodzi, ze te nowe banki sie zaraz polacza w duze
    banki,
    b) panstwo potrzebuje pieniedzy, zeby je dac obywatelom :-)

    Widac obywatele maja za mala sile przebicia, zeby bankom zabrac
    bezposrednio :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-12-15 11:23:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "max" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Jak wam się zdaje ?? Miały być podwyżki oprocentowania lokat a tu
    >może być lipa

    Ja tam nie wiem, czy mialy byc.
    Procenty zaleza od rynku pienieznego, a ten zdawal sie stabilizowac -
    i to raczej z tendencja spadkowa.

    A teraz beda jeszcze nizsze, skoro przyjmowanie oszczednosci sie nie
    oplaca :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-12-15 15:58:25
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Jak wam się zdaje ?? Miały być podwyżki oprocentowania lokat a tu może
    > być lipa

    petru z kopaczowa mogli cisnac w kampanii, ze jak wygraja,
    to podniosa oprocentowanie lokat

  • 7. Data: 2015-12-15 17:19:32
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 12/15/2015 05:04 PM, Marcin N wrote:

> [...]
    > muszą się pogodzić z niższą marżą po prostu.
    >
    > W Polsce te marże są bardzo wysokie w porównaniu do reszty UE.

    Tzn. ile wynoszą u nas, a ile w innych krajach UE?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 8. Data: 2015-12-15 17:59:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 grudnia 2015 17:19:35 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Tzn. ile wynoszą u nas, a ile w innych krajach UE?
    Co prawda o prowizjach a nie marżacj
    http://natemat.pl/97041,banki-w-polsce-maja-jedne-z-
    najwyzszych-oplat-i-prowizji-w-europie-raport-goldma
    n-sachs-uderza-w-polska-bankowosc

  • 9. Data: 2015-12-15 18:36:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Chmielewski napisał:
    >Co prawda o prowizjach a nie marżacj
    >http://natemat.pl/97041,banki-w-polsce-maja-jedne-z
    -najwyzszych-oplat-i-prowizji-w-europie-raport-goldm
    an-sachs-uderza-w-polska-bankowosc

    http://www.barclays.co.uk/Howtoapply/BarclayloanPers
    onalloans/P1242591272078

    i tak mi jakos wychodzi, ze jakbym chcial pozyczyc 4900 gbp, to na
    22.9% APR.
    Przy 5000 robi sie 9.9%, powyzej 7500 4.9%, a powyzej 15k juz 6.8%

    A czy ichnie APR to to samo co nasze RRSO, to sie nie wypowiem.

    Ale nie wyglada to jakos strasznie lepiej ... no, kredytu gotowkowego
    na 4.9% to sie u nas nie dostanie, raczej na 10%, a i to trzeba sie
    naszukac ...

    J.

  • 10. Data: 2015-12-15 19:45:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 15 Dec 2015 06:58:25 -0800 (PST), Glaukon napisał(a):

    > petru z kopaczowa mogli cisnac w kampanii, ze jak wygraja,
    > to podniosa oprocentowanie lokat

    Ich wyborcy raczej wiedzą, że to tak nie działa.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl