  • 1. Data: 2015-12-16 09:31:06
    Temat: VIVUS szybka pożyczka;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wczoraj miałem okazję zapoznać się z umową pożyczki VIVUSa
    Człowiekowi wpłynęło na konto 1500zł, umowa jest na 1710(210zł to prowizja) i umowa
    jest tak skonstruowana że jak nie odda w ciągu 30 dni 1500(1710?)zł to przedłużą mu
    na kolejne 30dni ale za "opłata" 210zł.
    Czyli pożyczasz 1500zł i jeśli nie masz całej tej sumy do oddania to aż do usranej
    śmierci(a później spadkobiercy;) co miesiąc płacisz 210zł. A 1500zł jesteś ciągle
    winny;)
    Przez rok 210*12= 2520 oddajesz "prowizji"
    A po drodze pewnie jakieś opłaty za ew. upomnienia/opóźnienia itp.

  • 2. Data: 2015-12-16 10:29:33
    Temat: Re: VIVUS szybka pożyczka;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Przez rok 210*12= 2520 oddajesz "prowizji"
    >A po drodze pewnie jakieś opłaty za ew. upomnienia/opóźnienia itp.

    Tak oni dzialaja, oferta troche dla desperatow ... ale sprobuj w banku
    pozyczyc 1500 zl na miesiac, bo np chcialbys sie postawic na swieta
    :-)

    Karte kredytowa - prosze bardzo i z pocalowaniem w reke, ale nie od
    reki.

    J.

  • 3. Data: 2015-12-16 10:56:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 56712eff$0$700$6...@n...neostrada.pl

    > Karte kredytowa - prosze bardzo i z pocalowaniem w reke, ale nie od reki.

    Za kartę to bank daje od kilku dych do kilka stówek.
    To warunki nie do przyjęcia dla honorowych dżentelmenów.

    1500 pln można bez trudu wyrobić dzięki wisienkom.
    Ale o ileż patetycznej brzmi -- pożyczyłem u złego
    człowieka, który grozi mi śmiercią, więc proszę
    innych ludzi o wsparcie.

    Czym jednak takie zachowanie (pożyczanie w VIVUS) różni
    się od zachowania biznesmena inwestującego w Windows?
    Można inwestować w Linuksa, ale w Windows -- patetyczniej!
    I w razie ,,potrzeby'' -- można iść do mamra za piractwo...

    Nasz dobrodziej uważa, że inflacja zaszaleje -- IMO ma rację,
    bo 500 pln na (; dziecko ;) podkręci konsumpcję, ale ludzie
    kupować będą buble...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-12-16 11:24:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 56712eff$0$700$6...@n...neostrada.pl

    > Tak oni dzialaja, oferta troche dla desperatow ... ale sprobuj w banku
    > pozyczyc 1500 zl na miesiac, bo np chcialbys sie postawic na swieta

    Pierwsze 1500 pln za free; ja dorzucam 3 dychy.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=wlfwjIWr&cr=Glw2Lt
    Ve&s=NdnT4JTV <-- do tego dorzucam 3 dychy

    https://www.netcredit.pl/

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-12-16 12:06:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 grudnia 2015 10:29:38 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Karte kredytowa - prosze bardzo i z pocalowaniem w reke, ale nie od
    > reki.
    Teściu jakiś czas temu miał kartę w City. Limit 3000zł- coś tam kiedyś wykorzystał
    później spłacił, chciał zamknąć ale oprzekonali go na infolinii że nie warto bo opłat
    naliczać nie będą. Ze dwa lata albo lepiej już minęło wczoraj do niego dzwonili i jak
    mówi proponowali mu zwiększenie limitu do 18000zł. gość na dzisiaj żyje z zasiłku dla
    bezrobotnych który za dwa miesiące mu się kończy a oni mu niby bez formalności 18tys
    proponowali.
    Na szczęście gość rozsądny i grzecznie odmówił.

  • 6. Data: 2015-12-16 12:12:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-16 o 12:06, Kris pisze:
> [...]
    proponowali.
    > Na szczęście gość rozsądny i grzecznie odmówił.

    Rozsądny, to by był jakby limitu nie wykorzystał, skoro go teraz nie
    stać, ale nie zwiększyć sobie limitu, jak dają, to raczej oznaka braku
    rozsądku. Potem pracę dostanie, będzie mu zależało na większym limicie,
    i będzie tak jak w tym kawale, co to banki najchętniej dają kredyty tym,
    którym na nich nie zależy, a nie dają tym, którym zależy.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-12-16 12:26:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >tym,
    >którym na nich nie zależy, a nie dają tym, którym zależy.

    Albo mu sie pralka czy kuchenka zepsuje, przyjdzie splacic nowa, a
    wtedy bedzie szukal najtanszego kredytu, zamiast spokojnie splacac
    karte.

    Te banki tez maja swoje poczucie rozsadku - ja juz nie wiem jak
    ulokowac pieniadze z najlepszym zyskiem, a oni dzwonia i proponuja
    kredyt :-)

    Jedna Idea - dzwonia i namawiaja na "lepsze" produkty inwestycyjne, bo
    sie lokata panu konczy ...

    J.

  • 8. Data: 2015-12-16 12:33:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 grudnia 2015 12:13:11 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    > i będzie tak jak w tym kawale, co to banki najchętniej dają kredyty tym,
    > którym na nich nie zależy, a nie dają tym, którym zależy.
    Niektórzy mają inne podejście dożycia.
    KK jak by nie patrzeć to kredyt więc każda wykorzystaną kwote limitu oddać prędzej
    czy później trzeba.
    A nie każdy ma potrzebę życia z kredytem.
    A takie powiększanie sobie limitu bo bank proponuje to delikatnie mówiąc mało
    rozsądne. Ale to moje zdanie a każdy robi jak tam uważa.

  • 9. Data: 2015-12-16 12:38:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 grudnia 2015 12:27:01 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Albo mu sie pralka czy kuchenka zepsuje, przyjdzie splacic nowa, a
    > wtedy bedzie szukal najtanszego kredytu, zamiast spokojnie splacac
    > karte.
    Kredyt w KK darmowy nie jest.
    Oczywiście wiem że można spłacać w GP i nie płacić odsetek ale tak to robi
    zdecydowana mniejszość. Większość płaci kwotę minimalna a więc odsetki, jakies opłaty
    za wznowienie itp.
    Jak będzie miał dochody to kupi kuchenkę za gotówkę, jak nie będzie miał dochodów to
    i spłacać KK nie miał by z czego.
    Człowiek rozsądny po prostu jest i zna swoje możliwości.

  • 10. Data: 2015-12-16 12:58:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-16 o 12:33, Kris pisze:
    > A takie powiększanie sobie limitu bo bank proponuje to delikatnie mówiąc mało
    rozsądne. Ale to moje zdanie a każdy robi jak tam uważa.

    Też tak uważam.
    Kredyty są dla ludzi na coś ważnego, potrzebnego do życia.
    Normalny człowiek na bzdety sobie zaoszczędzi i poczeka te kilka
    miesięcy. Nie mam karty, limitów, nie płace prowizji i innych
    podstępnych ukrytych opłat. Zarabiam poniżej średniej krajowej. Nie stać
    mnie na drogie kredyty i użeranie się z bankiem.
    Umiem liczyć.