  • 11. Data: 2015-12-21 23:50:10
    Temat: Re: VISA - kupon na 20 zł od Allegro
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Chris94 wrote:

> [...]
    > Regulamin zaakceptowałem, zgody na spam - nie.
    > Na ekranach transakcyjnych które mi się wyświetlały, nic nie było o tym,
    > że zgoda na otrzymywanie spamu jest niezbędna dla otrzymania kuponu na
    > 20 zł. Można przypuszczać, że odpowiedni zapis był w zaakceptowanym
    > przeze mnie Regulaminie, ale jeśli PayU posuwa się do takich numerów, to
    > każdy powinien sam zadać sobie pytanie, czy bezpiecznie jest powierzać
    > numer swojej karty płatniczej firmie, która stosuje takie sztuczki, a
    > zwłaszcza upoważniać taką firmę do samodzielnego pobierania z karty

    No ogólnie rzecz biorąc ta promocja jest słaba - 20 PLN za zapisanie danych
    karty w ich systemie i prawdopodobnie za wyrażenie zgody na spam. Nie da się
    ukryć, że to nie są już takie promocje, jak bywały wcześniej (czyli zwrot do
    50 PLN kosztów wysyłki czy liczne kupony na 20 PLN przy płatności aplikacją
    mobilną).

    --
    Wysłane z pola.

  • 12. Data: 2015-12-25 22:00:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <56787164$0$702$65785112@news.neostrada.pl>,
    Chris94 <c...@p...fm> wrote:

> [...]
    > numer swojej karty płatniczej firmie, która stosuje takie sztuczki, a
    > zwłaszcza upoważniać taką firmę do samodzielnego pobierania z karty
    Mhm, ja tez mialem cos takiego.
    Zaplacilem, karte zapisalem. Kuponu brak.
    Wyslalem zapytanie do PayU, i mi napisali to samo co kol Zbynkowi Ltd.
    Przeczytalem Rgulamin i tam faktycznie jest taki zapis.
    --
    TA

  • 13. Data: 2015-12-26 13:31:01
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 25.12.2015 22:00, T...@s...in.the.world wrote:
    > Mhm, ja tez mialem cos takiego.
    > Zaplacilem, karte zapisalem. Kuponu brak.
    > Wyslalem zapytanie do PayU, i mi napisali to samo co kol Zbynkowi Ltd.
    > Przeczytalem Rgulamin i tam faktycznie jest taki zapis.

    też nie zaznaczyłem tej zgody, napisałem do nich, wygenerowali kupon i
    przesłali w odpowiedzi na zgłoszenie. właściwie to wygenerowali mi dwa
    kupony.

    pozdrawiam
    geos

  • 14. Data: 2015-12-27 17:21:37
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu sobota, 26 grudnia 2015 13:31:37 UTC+1 użytkownik geos napisał:

    > też nie zaznaczyłem tej zgody, napisałem do nich, wygenerowali kupon i
    > przesłali w odpowiedzi na zgłoszenie. właściwie to wygenerowali mi dwa
> [...]

    Na jaki adres pisałeś?

    --
    Heniek

  • 15. Data: 2015-12-27 19:03:29
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 27.12.2015 17:21, Heniek wrote:

    > Na jaki adres pisałeś?

    nie wiem na jaki to idzie adres, ale napisałem zgłoszenie z użyciem
    formularza ze strony allegro. odpowiedź przyszła z adresu
    kontakt(at)allegro.pl

    pozdrawiam
    geos

  • 16. Data: 2015-12-27 23:59:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    geos napisał(a) :

    > nie wiem na jaki to idzie adres, ale napisałem zgłoszenie z użyciem
    > formularza ze strony allegro. odpowiedź przyszła z adresu
> [...]

    Też z tego adresu dostałem. I niech się pocałują tam gdzie Majster
    ma panów w dupie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 17. Data: 2016-01-18 23:58:06
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Wreszcie odrobiłem się z zaległościami i mogę opisać dalszy ciąg sprawy.

    Dnia Mon, 21 Dec 2015 23:50:10 +0100, janek z pola napisał(a):

    > No ogólnie rzecz biorąc ta promocja jest słaba - 20 PLN za zapisanie danych
    > karty w ich systemie i prawdopodobnie za wyrażenie zgody na spam.

    Określenie, że "ta promocja jest słaba" nie oddaje istoty rzeczy; ta
    promocja to jeden przekręt na drugim!!!

    1. Złożyłem reklamację i w odpowiedzi dowiedziałem się, że kodu
    promocyjnego nie dostałem dlatego, bo nie wyraziłem zgody na
    otrzymywanie spamu, a oni bez tej zgody nie mogli do mnie wysłać maila z
    tym kodem (chociaż normalnie i tak dostaję od nich po kilka maila
    dziennie!)
    2. Żeby zapoznać się z Regulaminem promocji, z konta żony powtórzyłem te
    same operacje, które sam wcześniej wykonywałem żeby skorzystać z
    promocji, a ekran wyglądał wówczas tak:
    https://www.dropbox.com/s/y5gy0zfeqkt2lgp/Promocja%2
    0VISA%2020%20z%C5%82%20-%201b.jpg?dl=0
    W systemie transakcyjnym ani słowa o tym, że są jakieś ograniczenia lub
    że trzeba spełniać jakieś dodatkowe warunki!
    3. Ponieważ poprzednio sądziłem, że tam będzie regulamin Promocji, więc
    tym razem kliknąłem w link do Regulaminu, który poprzednim razem
    zaakceptowałem bez czytania. Efekt? "Eror 404", nie ma takiej strony!
    https://www.dropbox.com/s/b0jmocacwmk5j6p/Promocja%2
    0VISA%2020%20z%C5%82%20-%20Regulamin%20PayU-1.jpg?dl
    =0
    4. Już od pierwszego maila, za każdy razem prosiłem o udostępnienie mi
    Regulaminu promocji. Za każdym razem moja prośba pomijana było
    całkowitym milczeniem. Linka do Regulaminu dostałem dopiero wtedy, gdy
    poprosiłem o niego po raz *czwarty*! Oto ten link:
    https://www.visa.pl/zlota-strefa/promocje/assets/pdf
    /allegro/promocja-z-allegro-regulamin.pdf
    Dopiero gdy zapoznałem się z tym Regulaminem, oczywistym stała się dla
    mnie skala tego przekrętu:
    a) Z promocyjnego kuponu można skorzystać wyłącznie wtedy, jeśli przy
    zakupie na Allegro płaci się kartą VISA,
    b) Wartość tego towaru musi wynosić co najmniej 100 zł,
    c) Z promocji są wyłączone wszystkie towary wystawione w kategoriach
    wymienionych na tej stronie:
    http://faq.allegro.pl/artykul/26155/w-ktorych-katego
    riach-nie-zaplace-karta-ani-srodkami-z-konta.
    (do tych kategorii należą np. doładowania telefonów komórkowych)
    d) Kod promocyjny można wykorzystać tylko do 31.12.2015 r.

    W obliczu powyższego, tym bardziej aktualne staje się pytanie, czy
    bezpiecznym jest powierzanie numeru oraz kodu CCV swojej karty
    płatniczej firmie, która w swej działalności kieruje się takimi
    standardami uczciwości.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2016-01-19 00:02:34
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Sun, 27 Dec 2015 23:59:45 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Też z tego adresu dostałem. I niech się pocałują tam gdzie Majster
    > ma panów w dupie.

    Dokładnie!
    Mnie też kod promocyjny w końcu przysłali, ale nie skorzystałem z niego.
    Prezentów od oszustów nie potrzebuję.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof