  • Data: 2003-09-03 19:38:24
    Temat: Re: VISA CLASSIC - rece opadaja
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adm <a...@i...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Szanowni grupowicze. Prosze o pomoc szczegolnie osoby ktore maja rozeznanie w
    > niniejszym temacie.
    > Jestem zainteresowany:
    > - otwarciem konta zagranicznego
    Czy mogę zapytać dlaczego potrzebujesz konta zagranicznego
    > - dostepu do niego z Polski za pomoca internetu
    To jest oczywiste.Ale czy wiesz jak będziesz przelewać pieniądze z Polski(z
    innego kraju) na to konto i ile to będzie kosztować?
    > - karte do platnosci internetowych
    Taką kartę możesz dostać w każdym(chyba)banku w Polsce,np.karty wirtualne,
    karta VC.

    > Upatrzylem sobie bank, ale rece mi opadly.
    Jeśli to nie tajemnica to napisz proszę jaki.
    Po dokladniejszym wyjasnieniu
    > otrzymalem informacje ktra brzmi w tlumaczeniu na Polski brzmi dokladnie tak:
    >
    > "(...) Szanowny Panie
    > Prosze byc swiadomym tego, ze depozyt zabezpieczajacy (security deposit) w
    > wysokosci USD 1500 jest wymagany do wydania karty VISA CLASSIC w naszym banku.
    > Bank nie wydaje zadnych kart kredytowych (credit cards) bez depozytu
    > zabezpieczajacego (security deposit).
    W Polsce też możesz uzyskać kartę kredytową pod depozyt (zakładasz lokatę 12
    miesięczną) odpowiedniej wysokości np. w Multibanku kwota lokaty powinna mieć
    wysokość 110% limitu karty.
    Jak bank ma określić Twoją zdolność kredytową?
    Depozyt zabezpieczajacy (security
    > deposit) bedzie przechowywany na osobnym koncie i bedzie nieosiagalny dla Pana.
    >
    > Nie bedzie Pan w stanie ani pomniejszyc tego depozytu ani przetransferowac go
    > dokadkolwiek.
    Czyli lokata lub blokada na okres ważności karty.
    Roczne odsetki jakie placi Bank to 1,5 %. Bedzie Pan mogl
    > korzystac z kwoty, ktora przeleje Pan na konto karty"
    Czy tak jest dla Karty kredytowej???

    > Jestem poprostu w szoku. Juz chcialem otworzyc konto a tu takie cos, rece
    > normalnie opadaja.
    A jaka jest procedura otwarcia?Wypełnia się coś w internecie i oni
    odsyłają,trzeba potwierdzać u notariusza kim się jest?
    Nie dosc ze akceptuje kwote otwarcia i prowadzenia rachunku
    > lacznie z kwota wydania karty w wysokosci ok 800 PLN, ale jeszcze ten
    > popieprzony depozyt?????????? Przeciez to 6000 PLN!!!!!! zamrozone.
    > I po co on jest w ogole skoro jak pisza moge tylko korzystac z tego co sam
    > przeleje na to konto! (oczywiscie wszystko oprocz depozytu).
    > Zatem co ten depozyt ma zabezpieczac???
    Transakcje???
    > Czy to VISA CLASSIC wszedzie robi takie problemy czy to wymysl banku?
    Raczej to bank ustala.
    > Bank ten nie ma kart VIRTUALNYCH, tzn. cos w tym rodzaju jak mKarta mBanku do
    > transakcji internetowych. Ja chcialem od tego banku VC bo innych nie maja a z
    > tego co sie orientuje to VC jest najlepsza do zakupow internetowych (VISA
    > ELECTRON odpada).
    >
    > W zwiazku z powyzszym, uprzejmie prosze osoby ktore sa w temacie aby
    > 1. zaproponowaly jakis Bank (Litwa, Łotwa, Estonia) gdzie sa jakies zdrowe
    Na poczekaniu to znalazłem
    Banki na Litwie:
    http://www.ambasada.lt/default.asp?DL=P&TopicID=161

    Pozdrawiam